Speak Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Snuppa hadde visstnok tatt nasjonal prøve i matte. Den var visstnok for neste år. Er det noen av deres håpefulle som har tatt den? Var den lett eller vanskelig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ino Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Nasjonale prøver er for 5. trinn og 8. trinn. Se http://www.udir.no/Artikler/_Nasjonale-prover/Hva-er-nasjonale-prover2/ Disse prøvene pleier for de fleste å ha oppgaver som er både lette og vanskelige, nettopp for å skille hele skalen av ferdigheter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Nasjonale prøver er for 5. trinn og 8. trinn. Se http://www.udir.no/Artikler/_Nasjonale-prover/Hva-er-nasjonale-prover2/ Disse prøvene pleier for de fleste å ha oppgaver som er både lette og vanskelige, nettopp for å skille hele skalen av ferdigheter. Vet litt om dette:-) Men takk for link. For noen dager siden ble det diskutert engelsk-prøva som alle mente var ganske vanskelig. Derfor lurte jeg på om noen hadde noen formeninger om matteprøva. Snuppa kom hjem med veldig godt resultat, så da tenkte jeg kanskje at prøva var veldig enkel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Vet litt om dette:-) Men takk for link. For noen dager siden ble det diskutert engelsk-prøva som alle mente var ganske vanskelig. Derfor lurte jeg på om noen hadde noen formeninger om matteprøva. Snuppa kom hjem med veldig godt resultat, så da tenkte jeg kanskje at prøva var veldig enkel. Den var sikkert ikke enklere enn vanlig. Hun er nok flink i matte:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Den var sikkert ikke enklere enn vanlig. Hun er nok flink i matte:-) Joda, ho er flink i matte. Det vet jeg jo:-) Får vel også høre litt mer på neste foreldresamtale. Da pleier de å fortelle litt om slike ting også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Vår 5. klassing har ikke hatt matte-prøva enda, men hatt norsk og engelsk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusi Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Gutten min hadde denne prøven i fjor, og han fikk alt rett ) Han er veldig flink i matematikk, men vi ble likevel overrasket fordi han bruker lang tid på oppgavene han har i lekse. I denne testen var det lange tekster å lese, og han leser sakte. Likevel fikk han altså alt riktig, som den eneste av de 40 elevene i gruppa si. Skryter litt nå, men blir bare så glad når han faktisk viser at han kan. Hen strever nemlig med andre ting i hverdagen ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggi Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Vet litt om dette:-) Men takk for link. For noen dager siden ble det diskutert engelsk-prøva som alle mente var ganske vanskelig. Derfor lurte jeg på om noen hadde noen formeninger om matteprøva. Snuppa kom hjem med veldig godt resultat, så da tenkte jeg kanskje at prøva var veldig enkel. Finner ikke den linken til engelske nasjonale prøver. Kan du hjelpe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hypoen Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Finner ikke den linken til engelske nasjonale prøver. Kan du hjelpe? Du bare googler....Nasjonale prøver eksempeloppgaver , så har du det : ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Her har de bare tatt engelskprøva, norskprøva er neste uke. Jeg vet ikke når matteprøva skal tas men det er nok ikke lenge til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
signaturløs Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Her har de bare tatt engelskprøva, norskprøva er neste uke. Jeg vet ikke når matteprøva skal tas men det er nok ikke lenge til. Er norskprøva og matteprøva også på data? Dvs. skal elevene svare på prøvene vha data, slik de gjorde under norskprøven? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Gutten min hadde denne prøven i fjor, og han fikk alt rett ) Han er veldig flink i matematikk, men vi ble likevel overrasket fordi han bruker lang tid på oppgavene han har i lekse. I denne testen var det lange tekster å lese, og han leser sakte. Likevel fikk han altså alt riktig, som den eneste av de 40 elevene i gruppa si. Skryter litt nå, men blir bare så glad når han faktisk viser at han kan. Hen strever nemlig med andre ting i hverdagen ) Virkelig flott å være på topp i noe. Spesielt om man sliter med andre ting:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Er norskprøva og matteprøva også på data? Dvs. skal elevene svare på prøvene vha data, slik de gjorde under norskprøven? Vi har fått beskjed om at norskprøven ikke er nettbasert/på data. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
signaturløs Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Vi har fått beskjed om at norskprøven ikke er nettbasert/på data. Mente: slik de gjorde under ENGELSKprøven... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Finner ikke den linken til engelske nasjonale prøver. Kan du hjelpe? http://www.doktoronline.no/forum3/bin/index.wa2?ForumId=1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.