Gå til innhold

Da var Venstre forhåndsstemt på av meg

Anbefalte innlegg

Gjest sosial-liberalisten
Skrevet

Det eneste partiet som er verd å stemme på foruten Miljøpartiet De Grønne (hadde stemt på de hvis de hadde hatt noen sjanse til å bli med i en regjering).

Ap: mer penger til oss!

Høyre: mer penger til oss!

Frp: mer penger til oss!

SV: mer feministinfisering og latterlige urimeligheter!

Sp: mer penger til å investere i møkkaspredere!

osv osv

hidi, the scorpion
Skrevet

Tabbe!

Fordi noen velger å ta vare på naturen?

Gjest nominererer dagens innlegg! *ler*
Skrevet

''feministinfisering''

*latterkick*

en feministisk fisering?

orddeling er gøy med bokstaven midt i munnen, eller var det tungen? :)

Skrevet

Fordi noen velger å ta vare på naturen?

Miljøpartiet De Grønne spiller på romantikken de fleste har til naturen. Vi har allerede instanser som er gode nok. FRP tror ikke på gobal oppvarming er forsårsaket av forurensing, men stemmer man AP er man trygg. Hvorfor kaste vekk stemmen sin på Miljøpartiet De Grønne eller Venstre skjønner jeg ikke. I noen miljøer er det status å si at man har stemt på de, tenker jeg.

Gjest sosial-liberalisten
Skrevet

Miljøpartiet De Grønne spiller på romantikken de fleste har til naturen. Vi har allerede instanser som er gode nok. FRP tror ikke på gobal oppvarming er forsårsaket av forurensing, men stemmer man AP er man trygg. Hvorfor kaste vekk stemmen sin på Miljøpartiet De Grønne eller Venstre skjønner jeg ikke. I noen miljøer er det status å si at man har stemt på de, tenker jeg.

Venstre er da opptatt av andre saker enn bare miljø! I motsetning til Apepartiet har de faktisk evne til å tenke nytt på saker og ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...