Gå til innhold

Fotballmamma!

Lillemus

Anbefalte innlegg

Jeg har visst blitt fotballmamma! :o) Snuppa på 9 år har i dag vært på sin første fotballtrening og det var visst kjempestas - scoret mål til og med! :o)

Regner med jeg får skikkelig rapport i morra når hun kommer til meg. Synes det er skikkelig moro jeg! I morra må jeg ut og kjøpe fotballsko for om noen få dager er det tid for den første kampen! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

10

• laban

10

• morsan

6

• ....AV

6

Mest aktive i denne tråden

Så gøy!

Regner med du står heiende på sidelinjen når det er kamp da :-)

Selvfølgelig! :o))) Mamma skal heie så hun mister stemmen! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er fint at ungene holder på med noe idrett:-) Så kos deg framover med dugnader og slit *ler* (Bare for å være litt positiv også da - dugnader gir ofte litt godt samhold mellom oss voksne. Så jeg koser meg ofte på dette også jeg da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du sikkert undersøkt om de skal ha sko for gress eller grus?

Finn ut hva de fleste banene er, f.eks. der de spiller hjemmekampene. Det er ikke dødelig å spille etpar kamper med "feil" sko, men greit å ikke kjøpe stikk motsatt av det de trenger mest.

Og du - det er forskjell på gress og kunstgress.

* brifer med erfaring som mamma og agent *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Idrettsglad

Finn ut hva de fleste banene er, f.eks. der de spiller hjemmekampene. Det er ikke dødelig å spille etpar kamper med "feil" sko, men greit å ikke kjøpe stikk motsatt av det de trenger mest.

Psst: Har du sendt brevet??? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psst: Har du sendt brevet??? ;-)

Mener du brevet til manageren i Liverpool? I så fall - nei, juniors nye kontaktlærer mente han ville ha godt av å fullføre barneskolen i Norge.

Dessuten fikk han et tilbud fra G1998, altså kullet over sitt eget, som var ganske fristende. Så nå er det dobbelt kjør med kamper fram til sesongslutt. Det holder

synes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har kunstgressbane (!) og spiller også på grus og såvidt jeg har sett kan man da bruke samme type sko. :o) Disse f.eks., kan brukes på kunstgress, grus og harde gressbaner og burde vel være helt grei:

http://www.gsport.no/Produkt/369289(BC_3)/adidas-puntero-iv-trx-hg-junior/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem å kjøpe leggskinn også! Fotballsko kan de klare seg uten, men leggskinn er påbudt.

Lykke til som fotballmamma, det er kjempegøy å se dem spille kamper:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har kunstgressbane (!) og spiller også på grus og såvidt jeg har sett kan man da bruke samme type sko. :o) Disse f.eks., kan brukes på kunstgress, grus og harde gressbaner og burde vel være helt grei:

Min 7-åring både trener og spiller kamper på kunstgress. Den eneste banen jeg vet som har grus er vel Myra, men jeg tror ikke den brukes så mye.

Kunstgressbanene spretter opp i byen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idrettsglad

Mener du brevet til manageren i Liverpool? I så fall - nei, juniors nye kontaktlærer mente han ville ha godt av å fullføre barneskolen i Norge.

Dessuten fikk han et tilbud fra G1998, altså kullet over sitt eget, som var ganske fristende. Så nå er det dobbelt kjør med kamper fram til sesongslutt. Det holder

synes

Typisk lærere, altså, stiller seg så altfor ofte i veien for ungenes utvikling.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grus og kunstgress er ekvivalent underlag, ja.

Merker osv. har jeg ingen mening om. Jeg handler et sted de har peiling, hører på dem og betaler.

Med juniors forbruk av fotballsko synes jeg han snart bør få kontrakt der dette er dekket. Men han er over gjennomsnittlig ivrig.

PS: Hvis du etter hvert oppdager noen små, mørke kuler på gulvet eller i snuppas seng, er det ikke et urenslig dyr som har slått seg ned hos dere. Det er kunstgressunderlaget som har denne herlige egenskapen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grus og kunstgress er ekvivalent underlag, ja.

Merker osv. har jeg ingen mening om. Jeg handler et sted de har peiling, hører på dem og betaler.

Med juniors forbruk av fotballsko synes jeg han snart bør få kontrakt der dette er dekket. Men han er over gjennomsnittlig ivrig.

PS: Hvis du etter hvert oppdager noen små, mørke kuler på gulvet eller i snuppas seng, er det ikke et urenslig dyr som har slått seg ned hos dere. Det er kunstgressunderlaget som har denne herlige egenskapen.

Jeg fant disse kulene i bagasjerommet på bilen, og trodde først at mannen hadde fraktet noe dritt. Skjønte sammenhengen da jeg ryddet i skoskapet :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant disse kulene i bagasjerommet på bilen, og trodde først at mannen hadde fraktet noe dritt. Skjønte sammenhengen da jeg ryddet i skoskapet :o))

Jeg fant dem først på badet, og trodde det var storesøster som hadde knust noe sminkegreier. Men så oppdaget jeg at kulene ikke gikk i oppløsning...

Kunstgress forekommer også på klær som har vært i samme vaskemaskin som fotballstrømer, i form av korte, grønne "afrohår". Spesielt fint på svarte topper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes

''juniors nye kontaktlærer mente han ville ha godt av å fullføre barneskolen i Norge. ''

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...