Gjest Sosial Rettferdig Liberalisme Skrevet 10. september 2009 Skrevet 10. september 2009 Mangler de flokkmentaliteten de andre partiene er så avhengige av, kanskje? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 10. september 2009 Skrevet 10. september 2009 Mulig;) Men hvorfor stemme venstre? 0 Siter
Mrs D Skrevet 10. september 2009 Skrevet 10. september 2009 Fordi V svært ofte ser ut til å stå for Vingle-til-de-andre-har-bestemt-seg-og-vi-ser-hvor-vinden-blåser? Et parti jeg overhodet ikke har sans for, og enda verre ble det etter at Sponheim ble leder. 0 Siter
Gjest Sosial Rettferdig Liberalisme Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Fordi V svært ofte ser ut til å stå for Vingle-til-de-andre-har-bestemt-seg-og-vi-ser-hvor-vinden-blåser? Et parti jeg overhodet ikke har sans for, og enda verre ble det etter at Sponheim ble leder. Enig i at Venstre kan virke ganske patetiske av og til, ja. Skulle ønske de hadde greid å fornye seg. Det burde eksistert et parti som var noe tilsvarende "Green Party" i Norge. Men inntil da, er Venstre det eneste sosial-liberalistiske alternativet vi har i dette landet. 0 Siter
Gjest tenk09 Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Normalt velger jeg Venstre fordi jeg mener det er viktig å ha et parti som Venstre aktivt i norsk politikk. Ikke nødvendigvis fordi jeg ønsker meg en ren Venstre-politikk Men akkurat i år tror jeg det er viktigere å styrke Høyre for å sikre mer stabilitet på borgerlig side. Dersom det verste skulle skje og vi ender med en Høyre/Frp-regjering, noe som ikke er usannsynlig, er det desto mer viktig at Høyre er sterkt i forhold til Frp. Jeg er en av de borgerlige stemmerne som angrer på at jeg ikke stemte Ap for 4 år siden. Da hadde vi kanskje sluppet SV i regjering. 0 Siter
Gjest venstre er ok men Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Fordi jeg ønsker en rød regjering. 0 Siter
ecbole Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 nei, fordi de har Sponheim (som jeg synes roter) og fordi programmet gir for stor uvisshet i viktige spørsmål. Programmet inneholder en god del bra, men hjelper ikke når de på noen få helt avgjørende punkter har motsatt oppfatning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.