Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Under leiligheten min, bor det et par som krangler ofte og høylytt. Hva bør jeg gjøre for å få dem til å dempe seg?

Skrevet

Gjør dem oppmerksom på det gjennom feks en lapp i postkassa.

Skrevet

Legg en lapp i postkassen deres:

"Vi kan ikke nekte dere å krangle, men ville sette pris på om neste gang vil gi oss beskjed på forhånd, slik at vi kan dra ut for kvelden. Vi hører hvert ord som blir sagt, og det er ganske slitsomt for oss".

(hvis de tror at det er sant at dere hører hvert ord, vil de nok i alle fall dempe seg)

Skrevet

Legg en lapp i postkassen deres:

"Vi kan ikke nekte dere å krangle, men ville sette pris på om neste gang vil gi oss beskjed på forhånd, slik at vi kan dra ut for kvelden. Vi hører hvert ord som blir sagt, og det er ganske slitsomt for oss".

(hvis de tror at det er sant at dere hører hvert ord, vil de nok i alle fall dempe seg)

Lurer på om jeg skal legge en lapp i postkassen til naboene to etasjer under:"Ville børe gjøre deg oppmerksom på at når du står på badet og brøler til ungene dine så høres det via luftesjakta på alle badene og toalettene på denne siden av oppgangen. Også klokka 6:30 om morran." *sukk*

Skrevet

Hvis det er borettslag så sender du en klage til styret, de er da nødt til å sende skriftlig varsel til paret uten å dra inn ditt navn. Har gjort dette selv og det ble betraktelig bedre.

Gjest Tullekoppen
Skrevet

Lurer på om jeg skal legge en lapp i postkassen til naboene to etasjer under:"Ville børe gjøre deg oppmerksom på at når du står på badet og brøler til ungene dine så høres det via luftesjakta på alle badene og toalettene på denne siden av oppgangen. Også klokka 6:30 om morran." *sukk*

Legg en illeluktende bæsj i luftesjakta så blir det nok andre ting de blir opptatt av. ;)

Gjest ville jeg gjort
Skrevet

Det synes jeg du skal gjøre.

Daglig brøling til hverandre er ikke hyggelig, hverken for de som bor der, eller i etasjene rundt..

Skrevet

Det synes jeg du skal gjøre.

Daglig brøling til hverandre er ikke hyggelig, hverken for de som bor der, eller i etasjene rundt..

Jeg synes hun brøler og skriker mye til ungene (ja, hun er alene med dem), men det jeg ser av ungene når jeg møter dem ute i gata er fine, greie og veloppdragne unger som smiler og hilser.

Ikke for det - det hender jeg må heve stemmen til mine jeg også altså, men jeg har aldri sagt eller brølt "din forbanna drittunge!!" og slike ting.

Skrevet

Hvis det er borettslag så sender du en klage til styret, de er da nødt til å sende skriftlig varsel til paret uten å dra inn ditt navn. Har gjort dette selv og det ble betraktelig bedre.

takk for gode tips!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...