Mary Poppins Skrevet 10. september 2009 Skrevet 10. september 2009 Jeg er STOR Prison Break fan, og har hørt at slutten er sykt bra og at jeg bare burde glede meg!!! Jeg har alle seriene på DVD, men ligger noen episoder etter de episodene som vises på TV. Jeg har med vilje ikke latt noen fortelle meg hva som kommer til å skje, for å holde spenningen oppe - så går jeg inn på facebook nå nettopp, og der har en skikkelig gjøk prestert å skrive hele slutten på statusen sin som kommer opp på min home!! Er det mulig å være sååå korttenkt!!!!!!! Nå er alt ødelagt!!! Og ja.. idag har jeg få andre problemer å irritere meg over..*sint* 0 Siter
Gjest EnTulling Skrevet 10. september 2009 Skrevet 10. september 2009 Hent de ned fra www.mininova.com og slå deg hardt i hodet, så glemmer du nok... 0 Siter
Lurveline Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Jeg skjønner deg veldig godt, jeg hadde også blitt veldig irritert. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 11. september 2009 Forfatter Skrevet 11. september 2009 Jeg skjønner deg veldig godt, jeg hadde også blitt veldig irritert. Næmen.. så hyggelig å se deg Lurveline :-) Jeg tror det må være mange år siden jeg har sett dette nicket? Håper alt står bra til 0 Siter
Lurveline Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Næmen.. så hyggelig å se deg Lurveline :-) Jeg tror det må være mange år siden jeg har sett dette nicket? Håper alt står bra til Er en god stund siden ja, har liksom flytta til Nettby 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.