zenitra Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Skulle gjerne sett noen gode filmer, har dere noen favoritter å anbefale? Kanskje jeg skulle funnet noe nytt til de minste også, hva er mest populært hos deres barn? 0 Siter
caprice Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Om du også vokste opp på 80 tallet, og er pluss minus 40 år nå så vil du elske "Music and lyrics" med Hugh Grant og Drew Barrymore 0 Siter
KaVa Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Om du ikke har sett "Slumdog millionaire" ennå, anbefales den varmt! Ellers: Om forlatelse http://www.filmweb.no/kino/article106468.ece Frihetens regn (gammel og god :-) Alle Monty Python! 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 "Menn som hater kvinner", så den i går, bra film, men det er jo mye fra boka som ikke kommer frem i filmen da. 0 Siter
Gjest Yes Madame Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 http://www.imdb.com/title/tt0038650/ Must see!!! 0 Siter
Gjest Yes Madame Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 "Menn som hater kvinner", så den i går, bra film, men det er jo mye fra boka som ikke kommer frem i filmen da. Har selv lest boka. Filmen var noe rot. Boka er 100x bedre. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 "Menn som hater kvinner", så den i går, bra film, men det er jo mye fra boka som ikke kommer frem i filmen da. ''men det er jo mye fra boka som ikke kommer frem i filmen da'' Da jeg så filmen tenkte jeg på på nettopp dette - at de på en god måte fikk til å begrense innholdet i boka slik at filmen ikke ble så oppstykket. Nettopp dét har vært problemet i en del norske filmer, manusforfatteren er altfor tro mot det opprinnelige verket, slik at filmen blir hesblesende og oppstykket. 0 Siter
Gjest jaddamasa Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Skriver under på at Slumdog millionaire er god! The crash American History X The secret lives of bees (men det er kanskje fordi jeg likte boka) Samme med "The reader" Lange flate ballær 1 og 2 Johnny English Cold Mountains Henning Mankell filmene Menn som hater kvinner 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.