Gå til innhold

Noen gode filmer å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gjerne sett noen gode filmer, har dere noen favoritter å anbefale?

Kanskje jeg skulle funnet noe nytt til de minste også, hva er mest populært hos deres barn?

Skrevet

Om du også vokste opp på 80 tallet, og er pluss minus 40 år nå så vil du elske "Music and lyrics" med Hugh Grant og Drew Barrymore

Skrevet

"Menn som hater kvinner", så den i går, bra film, men det er jo mye fra boka som ikke kommer frem i filmen da.

Gjest Yes Madame
Skrevet

"Menn som hater kvinner", så den i går, bra film, men det er jo mye fra boka som ikke kommer frem i filmen da.

Har selv lest boka. Filmen var noe rot. Boka er 100x bedre.

Skrevet

''men det er jo mye fra boka som ikke kommer frem i filmen da''

Da jeg så filmen tenkte jeg på på nettopp dette - at de på en god måte fikk til å begrense innholdet i boka slik at filmen ikke ble så oppstykket. Nettopp dét har vært problemet i en del norske filmer, manusforfatteren er altfor tro mot det opprinnelige verket, slik at filmen blir hesblesende og oppstykket.

Gjest jaddamasa
Skrevet

Skriver under på at Slumdog millionaire er god!

The crash

American History X

The secret lives of bees (men det er kanskje fordi jeg likte boka)

Samme med "The reader"

Lange flate ballær 1 og 2

Johnny English

Cold Mountains

Henning Mankell filmene

Menn som hater kvinner

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...