Feline Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Hei! Til en fotosession før høsten slår til for fullt leter vi etter lekeplass med huske nær Oslo-sentrum, gjerne i nærheten av Deichmanske/Fredensborg. Noen med gode ideer? Er forresten positivt overrasket over at profilen min fortsatt fins, etter at jeg ikke har skrevet på forumet siden 2006 Håper på fine svar, hilsen stressa kommende brud, 0 Siter
kjerringskinn Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Møllergata skole har lekeplass. Tror det er husker i parken fra Møllergata og opp mot Deichmanske også. Ellers er det noen barnehager i området. Akersveien Kanvas-barnehage, og så ligger det en i Pilestredet Park. Litt lenger opp har du St.hans haugen og der er det både frittstående husker og barnepark med husker. God fornøyelse ;-) 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Aker Brygge har en, og det ligger en rett ved den videregående skolen i sentrum (ved Grünerløkka) jeg ikke husker navnet på. Ellers er det vel på alle skolene & barnehagene i sentrum. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.