Gå til innhold

Lekeplass nær Oslo sentrum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Til en fotosession før høsten slår til for fullt leter vi etter lekeplass med huske nær Oslo-sentrum, gjerne i nærheten av Deichmanske/Fredensborg. Noen med gode ideer?

Er forresten positivt overrasket over at profilen min fortsatt fins, etter at jeg ikke har skrevet på forumet siden 2006 :D

Håper på fine svar, hilsen stressa kommende brud,

Skrevet

Møllergata skole har lekeplass. Tror det er husker i parken fra Møllergata og opp mot Deichmanske også. Ellers er det noen barnehager i området. Akersveien Kanvas-barnehage, og så ligger det en i Pilestredet Park.

Litt lenger opp har du St.hans haugen og der er det både frittstående husker og barnepark med husker.

God fornøyelse ;-)

Persille1365381127
Skrevet

Aker Brygge har en, og det ligger en rett ved den videregående skolen i sentrum (ved Grünerløkka) jeg ikke husker navnet på. Ellers er det vel på alle skolene & barnehagene i sentrum.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...