Gjest Bekymret mor for 2. Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hei, har to barn på 7 og 9 år. jente og gutt. For 3 dager siden kom datteren min hjem og sa hun måtte ha skiftet truse på skolen fordi hun hadde prompet og det hadde kommet ut litt brunt slim. Men i slimet var det litt blod.Friskt rødt blod. Det samme skjedde med sønnen min på 9 i går kveld, akkurat samme lyse slimet med litt blod. helt friskt rødt blod. Hadde tenkt å kontakte lege på mandag, men tenkte kanskje jeg skulle stille spørsmplet her. Datteren min sier hun ofte har litt vondt i magen, ingen av de er oen storspisere, men de spiser nok til å opprett holde vekt i forhold til høy aktivitet. Ingen av de har dårlig almentilstand eller andre synlige plager, de spiser mat, har normal avføring. Det har ikke vært observert samme type plage tidligere og vil urer på hva det kan være siden det da er bege barna og samme symtom. Kan det være mat eller lignende de har spist. Virus ect. Håper på raskt svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.