caprice Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Min eldste datter og jeg skal i konfirmasjon i morgen. Dynket skjkorter i forigårs, og tok dem frem i går kveld for å stryke. Ser at jeg har masse flekker som tydeligvis ikke har gått bort i vask. Nå vil antegeligvis de fleste flekkene bli skjult av stakken + søljer, men jeg vil jo ha den ren. Ser at jeg bla har grå flekker i halsen og på mansjettene etter halsmansjett og mansjettknapper. Har inne er det mange DOLere med bunad. Noen som har noen gode kjerringråd for å få linskjorta ren igjen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
l@bamba Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 vanish, bland ut vanish i varmt vann, ha på flekkene..dette vil bruse og fjerne flekkene. ellers tåler linskjorter klorin. jeg vasker skjortene i biotex når flekkene er borte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 vanish, bland ut vanish i varmt vann, ha på flekkene..dette vil bruse og fjerne flekkene. ellers tåler linskjorter klorin. jeg vasker skjortene i biotex når flekkene er borte. Tusen takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 vanish, bland ut vanish i varmt vann, ha på flekkene..dette vil bruse og fjerne flekkene. ellers tåler linskjorter klorin. jeg vasker skjortene i biotex når flekkene er borte. Jeg mener jeg har lest at de ikke tåler klorin, så det vet jeg ikke om jeg hadde tatt sjansen på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.