Gå til innhold

Hva er å motta veiledning?

Anbefalte innlegg

Gjest veiledning
Skrevet

jeg trodde det var å motta informasjon, få råd ovs. Noen sier at det ikke er slik, hva er det da? noen som har greie på veiledning og har andre synspunkt enn jeg?

Fortsetter under...

Skrevet

Veiledning i forhold til hva da? Hvis du redegjør for konteksten er det lettere å svare ordentlig :o)

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Ligger ikke det i selve ordet da? Vei-ledning - lede på rett vei altså. Forhåpentligvis rett vei iallefall. Så rådgivning skulle være treffende ord det.

Gjest veiledning
Skrevet

Veiledning i forhold til hva da? Hvis du redegjør for konteksten er det lettere å svare ordentlig :o)

Veilede i forhold til å knytte dette opp til en praksis. Noe du har utført som på en måte ikke ble helt rett. Hva kunne jeg har gjort annerledes ovs. Det var i en slik situasjon det skulle være en mottaker og en veileder.

Skrevet

Å stille spørsmål som får deg til å reflektere og tenke over hvorfor og sånn, tenker jeg...

Det finnes forskjellige typer veiledning. Leste en bok om det i fjor, men den ligger oppe så jeg gidder ikke å sjekke nå. ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...