Gjest veiledning Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 jeg trodde det var å motta informasjon, få råd ovs. Noen sier at det ikke er slik, hva er det da? noen som har greie på veiledning og har andre synspunkt enn jeg? 0 Siter
filiokus81 Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Veiledning i forhold til hva da? Hvis du redegjør for konteksten er det lettere å svare ordentlig ) 0 Siter
Gjest JUSTaMinute Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Ligger ikke det i selve ordet da? Vei-ledning - lede på rett vei altså. Forhåpentligvis rett vei iallefall. Så rådgivning skulle være treffende ord det. 0 Siter
Gjest veiledning Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Veiledning i forhold til hva da? Hvis du redegjør for konteksten er det lettere å svare ordentlig ) Veilede i forhold til å knytte dette opp til en praksis. Noe du har utført som på en måte ikke ble helt rett. Hva kunne jeg har gjort annerledes ovs. Det var i en slik situasjon det skulle være en mottaker og en veileder. 0 Siter
Åsemor Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Å stille spørsmål som får deg til å reflektere og tenke over hvorfor og sånn, tenker jeg... Det finnes forskjellige typer veiledning. Leste en bok om det i fjor, men den ligger oppe så jeg gidder ikke å sjekke nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.