Gå til innhold

Den første julegaven i boks! :o)

Lillemus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

23

• Lillemus

18

• AneM1365380603

14

• morsan

7

Annonse

Jeg har også kjøpt den første julepresangen, den nye dvd`en av Hanna Montana, "The Movie". Kun 99 kr på Elkjøp.

Ikke et sånt kjempekupp, men jeg liker bare å begynne tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjøpt den første julepresangen, den nye dvd`en av Hanna Montana, "The Movie". Kun 99 kr på Elkjøp.

Ikke et sånt kjempekupp, men jeg liker bare å begynne tidlig.

Her i huset ligger den første kalendergaven klar også. :o) Med det samme jeg bestilte det siste Pokemonspillet til DS til i poden i bursdagsgave bestilte jeg også The Julekalender til frøken snupp - hun vil bli overlykkelig! :o) Tror hun så på den serien frem til mai i år, da forlangte jeg å få levere den tilbake på biblioteket. *Hehe* Siden har den ruslet og gått på youtube.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset ligger den første kalendergaven klar også. :o) Med det samme jeg bestilte det siste Pokemonspillet til DS til i poden i bursdagsgave bestilte jeg også The Julekalender til frøken snupp - hun vil bli overlykkelig! :o) Tror hun så på den serien frem til mai i år, da forlangte jeg å få levere den tilbake på biblioteket. *Hehe* Siden har den ruslet og gått på youtube.

Ja, da er vi iallfall TO som liker å begynne litt tidlig. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... Vet ikke om jeg tør driste meg frampå for å fortelle at jeg/vi har 8 julegaver i hus nå .....

.... Og det aller meste til adventskalenderne også ....

Forklaring: Er sykemeldt nå, så jeg har litt tid til overs :P

[Lusker meg stille ut igjen]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeje. Du har ikke høsten full av bursdager, med andre ord?

Jo, faktisk, men jentungen har nettopp hatt bursdag så det jeg har handlet nå blir julegave. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... Vet ikke om jeg tør driste meg frampå for å fortelle at jeg/vi har 8 julegaver i hus nå .....

Synes det høres helt herlig ut jeg! :o) Er alltid en god følelse når man kommer over noe på salg f.eks. og kan kjøpe en julegave eller bursdagsgave synes jeg. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, så herlig! Stå på og være stolt over at du er igang!! Har også planer om å være tidlig ute..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke deilig!!!

''Er det ikke deilig!!!''

Nå får jeg litt assossiasjoner til Kari Diesens rollefigur i "Støv på hjernen", der hun er så utrolig positivt innstilt til den dagen da alle kjerringene møtes nede i vaskekjelleren for å koke klesvask! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg er litt overrasket over at det var du som startet høstens første juletråd ;D Du later til å gjøre det med rakk rygg, og det er bra, he he.

Jeg må innrømme at julen er nøye planlagt her, selv om ingen gaver er kjøpt inn. Vi har planlagt både gjester og mat, og jeg har også skrevet julegavelista i hodet.

Jeg gleder meg til jul :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg er litt overrasket over at det var du som startet høstens første juletråd ;D Du later til å gjøre det med rakk rygg, og det er bra, he he.

Jeg må innrømme at julen er nøye planlagt her, selv om ingen gaver er kjøpt inn. Vi har planlagt både gjester og mat, og jeg har også skrevet julegavelista i hodet.

Vær så snill...vi skriver 12.9. i dag.....Det er over 3 mnd. til julaften:-( Jeg har store nok problemer med å finne julebrus og julemarsipan i butikkene i oktober:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk, sånne innlegg gjør meg nesten deprimert. Noe for NHD? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller rettere sagt 11.9. :-) Enda verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...