Lillemus Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Fritidsklær i favorittfargen, i et kjent og forhåpentligvis kvalitetsmerke, i riktig størrelse, til halv pris - toppers! )))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Er det ikke deilig!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Er det ikke deilig!!! Kjempe! Jeg er sååå fornøyd! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Gosh... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 *hakeslepp* -er det lov FØR høstferien? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 *hakeslepp* -er det lov FØR høstferien? *Fnis* Når det er på salg så. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
signaturløs Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg har også kjøpt den første julepresangen, den nye dvd`en av Hanna Montana, "The Movie". Kun 99 kr på Elkjøp. Ikke et sånt kjempekupp, men jeg liker bare å begynne tidlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Jeg har også kjøpt den første julepresangen, den nye dvd`en av Hanna Montana, "The Movie". Kun 99 kr på Elkjøp. Ikke et sånt kjempekupp, men jeg liker bare å begynne tidlig. Her i huset ligger den første kalendergaven klar også. ) Med det samme jeg bestilte det siste Pokemonspillet til DS til i poden i bursdagsgave bestilte jeg også The Julekalender til frøken snupp - hun vil bli overlykkelig! ) Tror hun så på den serien frem til mai i år, da forlangte jeg å få levere den tilbake på biblioteket. *Hehe* Siden har den ruslet og gått på youtube. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
signaturløs Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Her i huset ligger den første kalendergaven klar også. ) Med det samme jeg bestilte det siste Pokemonspillet til DS til i poden i bursdagsgave bestilte jeg også The Julekalender til frøken snupp - hun vil bli overlykkelig! ) Tror hun så på den serien frem til mai i år, da forlangte jeg å få levere den tilbake på biblioteket. *Hehe* Siden har den ruslet og gått på youtube. Ja, da er vi iallfall TO som liker å begynne litt tidlig. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jeje. Du har ikke høsten full av bursdager, med andre ord? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 .... Vet ikke om jeg tør driste meg frampå for å fortelle at jeg/vi har 8 julegaver i hus nå ..... .... Og det aller meste til adventskalenderne også .... Forklaring: Er sykemeldt nå, så jeg har litt tid til overs [Lusker meg stille ut igjen] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Jeje. Du har ikke høsten full av bursdager, med andre ord? Jo, faktisk, men jentungen har nettopp hatt bursdag så det jeg har handlet nå blir julegave. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 .... Vet ikke om jeg tør driste meg frampå for å fortelle at jeg/vi har 8 julegaver i hus nå ..... .... Og det aller meste til adventskalenderne også .... Forklaring: Er sykemeldt nå, så jeg har litt tid til overs [Lusker meg stille ut igjen] Synes det høres helt herlig ut jeg! ) Er alltid en god følelse når man kommer over noe på salg f.eks. og kan kjøpe en julegave eller bursdagsgave synes jeg. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelia Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 .... Vet ikke om jeg tør driste meg frampå for å fortelle at jeg/vi har 8 julegaver i hus nå ..... .... Og det aller meste til adventskalenderne også .... Forklaring: Er sykemeldt nå, så jeg har litt tid til overs [Lusker meg stille ut igjen] Haha, så herlig! Stå på og være stolt over at du er igang!! Har også planer om å være tidlig ute.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Er det ikke deilig!!! ''Er det ikke deilig!!!'' Nå får jeg litt assossiasjoner til Kari Diesens rollefigur i "Støv på hjernen", der hun er så utrolig positivt innstilt til den dagen da alle kjerringene møtes nede i vaskekjelleren for å koke klesvask! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Kjenner at jeg er litt overrasket over at det var du som startet høstens første juletråd ;D Du later til å gjøre det med rakk rygg, og det er bra, he he. Jeg må innrømme at julen er nøye planlagt her, selv om ingen gaver er kjøpt inn. Vi har planlagt både gjester og mat, og jeg har også skrevet julegavelista i hodet. Jeg gleder meg til jul ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Kjenner at jeg er litt overrasket over at det var du som startet høstens første juletråd ;D Du later til å gjøre det med rakk rygg, og det er bra, he he. Jeg må innrømme at julen er nøye planlagt her, selv om ingen gaver er kjøpt inn. Vi har planlagt både gjester og mat, og jeg har også skrevet julegavelista i hodet. Jeg gleder meg til jul ) Vær så snill...vi skriver 12.9. i dag.....Det er over 3 mnd. til julaften:-( Jeg har store nok problemer med å finne julebrus og julemarsipan i butikkene i oktober:-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Kjenner at jeg er litt overrasket over at det var du som startet høstens første juletråd ;D Du later til å gjøre det med rakk rygg, og det er bra, he he. Jeg må innrømme at julen er nøye planlagt her, selv om ingen gaver er kjøpt inn. Vi har planlagt både gjester og mat, og jeg har også skrevet julegavelista i hodet. Jeg gleder meg til jul ) Sukk, sånne innlegg gjør meg nesten deprimert. Noe for NHD? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Kjenner at jeg er litt overrasket over at det var du som startet høstens første juletråd ;D Du later til å gjøre det med rakk rygg, og det er bra, he he. Jeg må innrømme at julen er nøye planlagt her, selv om ingen gaver er kjøpt inn. Vi har planlagt både gjester og mat, og jeg har også skrevet julegavelista i hodet. Jeg gleder meg til jul ) Eller rettere sagt 11.9. :-) Enda verre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Sukk, sånne innlegg gjør meg nesten deprimert. Noe for NHD? Samme her. Jeg blir rett og slett nedtrykt:-( Jeg vil ikke ha jul før desember. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.