Gjest Elextra Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Samme her. Jeg blir rett og slett nedtrykt:-( Jeg vil ikke ha jul før desember. Ikke til å undres over at folk hiver ut juletreet annen juledag, i hvertfall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Vær så snill...vi skriver 12.9. i dag.....Det er over 3 mnd. til julaften:-( Jeg har store nok problemer med å finne julebrus og julemarsipan i butikkene i oktober:-( Ikke alle som gleder seg til jul altså? Dette var starten, og det går bare en vei fra nå av, he he. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Sukk, sånne innlegg gjør meg nesten deprimert. Noe for NHD? *hehe* Er det så ille altså 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Ikke til å undres over at folk hiver ut juletreet annen juledag, i hvertfall. Jeg har ikke juletre i det hele tatt. Men julepynten hiver jeg ut 1.1. Jeg klarer å akseptere at det er jul mellom 23.12. og 1.1., men så er det over - fullstendig- for min del. Jeg synes faktisk at vi skal prøve å holde igjen på denne galskapen, i stedet for å la oss rive med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Ikke alle som gleder seg til jul altså? Dette var starten, og det går bare en vei fra nå av, he he. Jeg verken gleder eller gruer meg. Jeg gledet meg til jul da jeg var barn, men som voksen betyr det jo bare stress og utgifter. Jeg vil gjerne ha julen på avstand en stund til. Jeg har jo akkurat klippet plenen for siste gang denne sommeren, og i går var det 20 varmegrader.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg verken gleder eller gruer meg. Jeg gledet meg til jul da jeg var barn, men som voksen betyr det jo bare stress og utgifter. Jeg vil gjerne ha julen på avstand en stund til. Jeg har jo akkurat klippet plenen for siste gang denne sommeren, og i går var det 20 varmegrader.... Jeg skjønner så utrolig godt hva du mener Jeg er nok preget av at barna gleder seg sånn over alle gjestene som skal komme. Sånt smitter over på oss voksne. Både kjøkken og stue er ferdig oppusset, og da blir det en glede å ha gjester 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Ikke alle som gleder seg til jul altså? Dette var starten, og det går bare en vei fra nå av, he he. ''Ikke alle som gleder seg til jul altså?'' Jeg elsker julen fra ca. 18. desember - 1. januar. Jeg begynner å glede meg til jul i begynnelsen av desember en gang. Jeg gleder meg _definitivt ikke_ til jul i midten av september. Da ville jeg i så fall antakelig vært lei i november. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg skjønner så utrolig godt hva du mener Jeg er nok preget av at barna gleder seg sånn over alle gjestene som skal komme. Sånt smitter over på oss voksne. Både kjøkken og stue er ferdig oppusset, og da blir det en glede å ha gjester OK:-) Jeg har også pusset opp stua, både vegger og tak, men det er ikke med tanke på julen:-) Ellers så synes jeg det er jul snart året rundt. Med gaver, god mat og godterier. Jula har mistet sitt særpreg for lengst, synes jeg :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 ''Ikke alle som gleder seg til jul altså?'' Jeg elsker julen fra ca. 18. desember - 1. januar. Jeg begynner å glede meg til jul i begynnelsen av desember en gang. Jeg gleder meg _definitivt ikke_ til jul i midten av september. Da ville jeg i så fall antakelig vært lei i november. Jeg elsker ikke julen. Men det blir ikke bedre av at den skal utvannes, og vare 1/4 av året. Det er å la seg rive med av handelsstanden, og deres behov for å tjene penger. Og så holdningsløs akter jeg ikke å være. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 OK:-) Jeg har også pusset opp stua, både vegger og tak, men det er ikke med tanke på julen:-) Ellers så synes jeg det er jul snart året rundt. Med gaver, god mat og godterier. Jula har mistet sitt særpreg for lengst, synes jeg :-) Det er uansett kjekkere med gjester når en føler at ting og tang er på plass. Er ellers litt enig med deg i at jula ikke er det samme som det var. Derfor er jeg glad for at barna gleder seg til gjestene som skal komme. Julegaver har de ikke snakket om enda. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Det er uansett kjekkere med gjester når en føler at ting og tang er på plass. Er ellers litt enig med deg i at jula ikke er det samme som det var. Derfor er jeg glad for at barna gleder seg til gjestene som skal komme. Julegaver har de ikke snakket om enda. Men jula er da ikke noe bryllup..? Som foregår en sjelden gang? Jula kommer hvert år - hvert eneste år. Og fortsetter denne tendensen så begynner vi snart med juleforberedelser rett etter påske. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mikkelina Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Og jeg så fake juletrær med lys i en vindusutstilling i dag. *grøss* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Kjenner at jeg er litt overrasket over at det var du som startet høstens første juletråd ;D Du later til å gjøre det med rakk rygg, og det er bra, he he. Jeg må innrømme at julen er nøye planlagt her, selv om ingen gaver er kjøpt inn. Vi har planlagt både gjester og mat, og jeg har også skrevet julegavelista i hodet. Jeg gleder meg til jul ) Jeg elsker julen! ) Og i år er det min og min kjæres tur til å være vertskap på julaften igjen. Koselig! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Vær så snill...vi skriver 12.9. i dag.....Det er over 3 mnd. til julaften:-( Jeg har store nok problemer med å finne julebrus og julemarsipan i butikkene i oktober:-( Jeg kjøper heller ikke julebrus og julemarsipan nå og synes det er helt på trynet med juleutstillinger leeeenge ennå! Synes i grunnen ikke det burde vært lov med juleutstillinger i butikkvinduene før 1. desember, evt. 1. søndag i advent om den kommer først. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Men jula er da ikke noe bryllup..? Som foregår en sjelden gang? Jula kommer hvert år - hvert eneste år. Og fortsetter denne tendensen så begynner vi snart med juleforberedelser rett etter påske. Nei, men jeg gleder meg likevel Det er ikke sånn at vi har juleprat her hver dag, men når jeg så denne juletråden kjente jeg at jeg ser fram til jula. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg kjøper heller ikke julebrus og julemarsipan nå og synes det er helt på trynet med juleutstillinger leeeenge ennå! Synes i grunnen ikke det burde vært lov med juleutstillinger i butikkvinduene før 1. desember, evt. 1. søndag i advent om den kommer først. ) Er det til salgs allerede nå?? Jeg er ellers helt enig med deg. Kunne ikke falle meg inn å kjøpe verken julemarsipan eller julebrus eller julegaver...før 1.12. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Nei, men jeg gleder meg likevel Det er ikke sånn at vi har juleprat her hver dag, men når jeg så denne juletråden kjente jeg at jeg ser fram til jula. OK:-) Jeg finner nok andre gleder i livet:-) Og akkurat nå har jeg mer enn nok med Stortingsvalget :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 OK:-) Jeg finner nok andre gleder i livet:-) Og akkurat nå har jeg mer enn nok med Stortingsvalget :-) Jeg har enda ikke bestemt meg for hvem som skal få min stemme. Ved forrige stortingsvalg bestemte jeg meg i luka. Det blir sikkert sånn i år også. Jeg vet hvem jeg ikke skal stemme på da Hva med deg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 OK:-) Jeg finner nok andre gleder i livet:-) Og akkurat nå har jeg mer enn nok med Stortingsvalget :-) Jeg er spent på resultatet av valget i år, men har stemt så jeg er i grunnen ferdig med det. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg kjøper heller ikke julebrus og julemarsipan nå og synes det er helt på trynet med juleutstillinger leeeenge ennå! Synes i grunnen ikke det burde vært lov med juleutstillinger i butikkvinduene før 1. desember, evt. 1. søndag i advent om den kommer først. ) Min kjære ville blitt kjempeglad om det var julemarsipan i hyllene. Når softisen forsvinner går han over til marsipan. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.