Lillemus Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Da jeg klikket meg inn på 100 nyeste nå, forsto jeg at det var du som hadde skrevet dette innlegget allerede før jeg så det. *Hehe* En av de andre ble overrasket da hun så det var jeg som sto bak. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hvordan skjønte du det? Kanskje jeg er synsk? :-) Lillemus pleier da å skrive om jula med det samme sommeren er over:-) Ikke stygt ment, men jeg tror hun er veldig glad i jul:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Til opplysning: Odense marsipan inneholder 50% mandler Nidar gullbrød inneholder 55% mandler Nidar marsipangris inneholder 37% mandler Så jeg tror ikke du skal si at nidars julemarsipan er bedre fordi den inneholder så mye mandler gitt... ;o) Hehe, kanskje ikke. Mulig det er den litt grovere malingen og tørrere konsistensen som gir illusjonen av mer mandler. Uansett synes jeg nok Anthon Berg er enda bedre, og så vidt jeg vet har ikke denne mer mandler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Kanskje jeg er synsk? :-) Lillemus pleier da å skrive om jula med det samme sommeren er over:-) Ikke stygt ment, men jeg tror hun er veldig glad i jul:-) I så fall: Fy Lillemus, hvis dette skjer hvert år. Det er lenge til jul enda, og dette er bare en stressfaktor:-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 I så fall: Fy Lillemus, hvis dette skjer hvert år. Det er lenge til jul enda, og dette er bare en stressfaktor:-( Jeg kan ikke huske at jeg har skrevet om julegaver så tidlig, men jeg har temmelig sikkert skrevet om NRKs julekalendere. ) Skjønt - jeg er usikker på om jeg har pleid å starte trådene eller bare henger meg og på syter og klager over at det er alt for lenge siden de sendte Amalies jul. *Hehe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 I så fall: Fy Lillemus, hvis dette skjer hvert år. Det er lenge til jul enda, og dette er bare en stressfaktor:-( Stresser ikke meg. Tenker ikke på jul i det hele tatt og kommer ikke til å tenke noe særlig på det i år:-) Julegaver? Får vel heller sette inn penger på kontoen til folk, så de får kjøpe seg det de vil:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Hehe, kanskje ikke. Mulig det er den litt grovere malingen og tørrere konsistensen som gir illusjonen av mer mandler. Uansett synes jeg nok Anthon Berg er enda bedre, og så vidt jeg vet har ikke denne mer mandler. Anthon Berg bruker 60% mandler i sin marsipan, eller dvs. de bruker også noe aprikoskjerner for å få en litt bitter smak. Mmmm... Tror jeg må unne meg litt marsipan i morra til helgekosen! Freia julemarsipan, den hvite, flate, er også kjempegod synes jeg, men ikke på noen mnd ennå. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg kan ikke huske at jeg har skrevet om julegaver så tidlig, men jeg har temmelig sikkert skrevet om NRKs julekalendere. ) Skjønt - jeg er usikker på om jeg har pleid å starte trådene eller bare henger meg og på syter og klager over at det er alt for lenge siden de sendte Amalies jul. *Hehe* Jeg håper også at de skal sende Amalies jul igjen snart. Jeg pleier å synge nattasangen til ungene, men de minste har aldri sett det på tv. Husker du når det gikk sist? Det må da være år og dag siden. Det er så koselig når jeg er kommet et stykke i sangen, så kommer mannen min inn soveromsdøra og fortsetter med "na na na-na" der nissefar sang 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Stresser ikke meg. Tenker ikke på jul i det hele tatt og kommer ikke til å tenke noe særlig på det i år:-) Julegaver? Får vel heller sette inn penger på kontoen til folk, så de får kjøpe seg det de vil:-) ''Får vel heller sette inn penger på kontoen til folk, så de får kjøpe seg det de vil:-)'' Ikke til 9-åringen nei. Ikke til de andre jeg kjenner og gir gaver til heller, men jeg skal faktisk ønske meg penger selv fra min kjære til å kjøpe meg noe jeg trenger, men ikke har råd til selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Jeg håper også at de skal sende Amalies jul igjen snart. Jeg pleier å synge nattasangen til ungene, men de minste har aldri sett det på tv. Husker du når det gikk sist? Det må da være år og dag siden. Det er så koselig når jeg er kommet et stykke i sangen, så kommer mannen min inn soveromsdøra og fortsetter med "na na na-na" der nissefar sang Tror den gikk sist i år 2000. Alt for lenge siden, det er nesten en skam. Den er så fin synes jeg. ) Nå er det natt, i stall og i låve, nå skal alle niss'unger sove... (eller noe sånt) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Stresser ikke meg. Tenker ikke på jul i det hele tatt og kommer ikke til å tenke noe særlig på det i år:-) Julegaver? Får vel heller sette inn penger på kontoen til folk, så de får kjøpe seg det de vil:-) He..he...Godt med en annerledes jul :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Anthon Berg bruker 60% mandler i sin marsipan, eller dvs. de bruker også noe aprikoskjerner for å få en litt bitter smak. Mmmm... Tror jeg må unne meg litt marsipan i morra til helgekosen! Freia julemarsipan, den hvite, flate, er også kjempegod synes jeg, men ikke på noen mnd ennå. ) Voldsomt til ekspertise på marsipan her da:-) Selv har jeg ikke peiling. Men så forferdelig godt synes jeg ikke at det er:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Anthon Berg bruker 60% mandler i sin marsipan, eller dvs. de bruker også noe aprikoskjerner for å få en litt bitter smak. Mmmm... Tror jeg må unne meg litt marsipan i morra til helgekosen! Freia julemarsipan, den hvite, flate, er også kjempegod synes jeg, men ikke på noen mnd ennå. ) Nei, Freias er altfor søt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Voldsomt til ekspertise på marsipan her da:-) Selv har jeg ikke peiling. Men så forferdelig godt synes jeg ikke at det er:-) Pst, jeg synes marsipan er godt alle tider på året. Ellers hadde jeg vel ikke vært så engasjert . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg verken gleder eller gruer meg. Jeg gledet meg til jul da jeg var barn, men som voksen betyr det jo bare stress og utgifter. Jeg vil gjerne ha julen på avstand en stund til. Jeg har jo akkurat klippet plenen for siste gang denne sommeren, og i går var det 20 varmegrader.... ''Jeg har jo akkurat klippet plenen for siste gang denne sommeren'' Allerede!? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Pst, jeg synes marsipan er godt alle tider på året. Ellers hadde jeg vel ikke vært så engasjert . *hehe* Jeg la merke til engasjementet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 ''Jeg har jo akkurat klippet plenen for siste gang denne sommeren'' Allerede!? Ja, jeg håper det:-) Det er i hvert fall det jeg sier til meg selv. Har aldri klippet plenen senere enn på denne tiden:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Pst, jeg synes marsipan er godt alle tider på året. Ellers hadde jeg vel ikke vært så engasjert . Akk ja.....Jeg elsker Sushi jeg :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jo, faktisk, men jentungen har nettopp hatt bursdag så det jeg har handlet nå blir julegave. ) Her har vi omtrent samtlige bursdager i både kjerne- og storfamilien til gode. Det er et vanvittig renn, men så er det veeeldig stille på vårparten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 He..he...Godt med en annerledes jul :-) Tja, jeg er jo et julemenneske selv jeg, men jul virker veldig fjernt nå:-) Blir spør av den dataen. De siste to dagene har den vært treg og noen ganger stopper det helt opp. Derfor tar det tid før jeg svarer:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.