Gå til innhold

Den første julegaven i boks! :o)

Lillemus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

23

• Lillemus

18

• AneM1365380603

14

• morsan

7

Tja, jeg er jo et julemenneske selv jeg, men jul virker veldig fjernt nå:-)

Blir spør av den dataen. De siste to dagene har den vært treg og noen ganger stopper det helt opp. Derfor tar det tid før jeg svarer:-)

Huff, så slitsomt:-( Men du må nok bare leve med det den tiden du befinner deg så langt fra vårt superfunksjonelle land som du gjør, og som vi uansett ikke gjør noe annet enn å klage over:-(

Jeg savner deg her inne i en kontinuerlig diskusjon. Men du kommer vel tilbake etter hvert:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Er det ikke deilig!!!''

Nå får jeg litt assossiasjoner til Kari Diesens rollefigur i "Støv på hjernen", der hun er så utrolig positivt innstilt til den dagen da alle kjerringene møtes nede i vaskekjelleren for å koke klesvask! ;-)

He, he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er urimelig at jeg evt. må lese hele tråden for å få vite det jeg lurer på, så derfor spør jeg: Hvem er gaven til???

*Hahahaha* Jentungen. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Voldsomt til ekspertise på marsipan her da:-) Selv har jeg ikke peiling. Men så forferdelig godt synes jeg ikke at det er:-)

Google er et fint dyr vet du. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk, sånne innlegg gjør meg nesten deprimert. Noe for NHD? ;)

He he, men halve gleden med jula er da å glede seg til den??

Jeg elsker å planlegge, starte med små innkjøp tidlig og glede meg med ungene. Advent elsker jeg;-) Men når jula først kommer så er den jo så fort over... Men jeg pynter _ikke_ til jul i starten av desember altså:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset ligger den første kalendergaven klar også. :o) Med det samme jeg bestilte det siste Pokemonspillet til DS til i poden i bursdagsgave bestilte jeg også The Julekalender til frøken snupp - hun vil bli overlykkelig! :o) Tror hun så på den serien frem til mai i år, da forlangte jeg å få levere den tilbake på biblioteket. *Hehe* Siden har den ruslet og gått på youtube.

Frynsegoder på jobben altså? Langtidslån av dvd? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Huff, så slitsomt:-( Men du må nok bare leve med det den tiden du befinner deg så langt fra vårt superfunksjonelle land som du gjør, og som vi uansett ikke gjør noe annet enn å klage over:-(

Jeg savner deg her inne i en kontinuerlig diskusjon. Men du kommer vel tilbake etter hvert:-)

Fungerer litt bedre nå i kveld, så lenge det varer:-) Jeg blir ikke borte herifra, men nå når jeg ikke jobber, har jeg så mye annet å gjøre omdagen, hehe. Pussig hvor fort dagene går når jeg ikke jobber. Skulle tro det var motsatt men...

Koser med veldig med pc om kvelden, når alle andre er i seng, hvis den bare funker:-) Litt mindre dol da og litt mer annet. Prøver å lese meg opp litt også og forhåpentligvis bli litt klokere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer litt bedre nå i kveld, så lenge det varer:-) Jeg blir ikke borte herifra, men nå når jeg ikke jobber, har jeg så mye annet å gjøre omdagen, hehe. Pussig hvor fort dagene går når jeg ikke jobber. Skulle tro det var motsatt men...

Koser med veldig med pc om kvelden, når alle andre er i seng, hvis den bare funker:-) Litt mindre dol da og litt mer annet. Prøver å lese meg opp litt også og forhåpentligvis bli litt klokere:-)

Det er godt å høre at du har det bra! Jeg vet ikke om jeg hadde taklet en slik overgang som du har gjort det. Ikke liker jeg varme, og i særdeleshet ikke i kombinasjon med fuktighet. Og ikke liker jeg alt for mye lediggang:-) Og når jeg ser for meg ørken og sand, og minimalt med høstfarger, så innrømmer jeg at jeg ville slite litt i din situasjon:-) Jeg er nok alt for glad i alle bekvemmelighetene og skiftninger i årstidene som vi har her hjemme:-)

Så det er nesten så jeg beundrer deg, og din evne til omstilling:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Jeg har tenkt ut 2 gaver i hodet mitt, og er egentlig ganske stolt av det ;o)

Jeg kommer til å ordne en den tidlig i år, jula skal være kos, og jeg har klart og slite meg ut tidligere år. Det er min egen feil, og lite vits i.

Siden vi er bortreist deler av november, og jeg har mest sannsynlig hodet fullt av prøver og eksamen i desember, tenkte jeg og ta det litt pø om pø nå fremover. Jeg har mange barn jeg skal kjøpe noe lite til, og det er jo bare koselig.

Så skal jeg bruke siste del av desember til å bare kose meg, ordne småting, bruke tid på guttungen. Så setter jeg snuten mot mamma, og skal bare kose meg i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...