Gå til innhold

Er det mange her som er faddere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er SOS-fadder. Hadde en jente fra starten, men hun ble voksen og ferdigutdannet og flyttet ut. Fikk da en gutt, han er rundt 12 år tror jeg. Begge disse fra en barneby i Chile.

Jeg sender ekstra penger til jul og bursdag, dette blir satt på barnets personlige konto. Barnebyen sender etpar nyhetsbrev i året og barna må skrive julekort. De har jo fler enn én fadder, så jeg tviler på at de legger noe personlig i det. Jeg kan ikke spansk og har ikke forsøkt å ta personlig kontakt.

Jeg liker SOS-konseptet og har derfor valgt å støtte det. I tillegg har vi to Redd Barna-fadderskap i husstanden, men de har ikke faddere til enkeltbarn. Jeg er i tillegg Røde Kors-fadder for et prosjekt som sørger for at noen av de fattige nabobarna våre i Russland får litt varm mat.

Skrevet

Kommer du inn på siden?

Sorry sent svar... Har vært bortreist siden igår morges, men regner med du kommer deg inn nå? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...