laban Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Jeg er SOS-fadder. Hadde en jente fra starten, men hun ble voksen og ferdigutdannet og flyttet ut. Fikk da en gutt, han er rundt 12 år tror jeg. Begge disse fra en barneby i Chile. Jeg sender ekstra penger til jul og bursdag, dette blir satt på barnets personlige konto. Barnebyen sender etpar nyhetsbrev i året og barna må skrive julekort. De har jo fler enn én fadder, så jeg tviler på at de legger noe personlig i det. Jeg kan ikke spansk og har ikke forsøkt å ta personlig kontakt. Jeg liker SOS-konseptet og har derfor valgt å støtte det. I tillegg har vi to Redd Barna-fadderskap i husstanden, men de har ikke faddere til enkeltbarn. Jeg er i tillegg Røde Kors-fadder for et prosjekt som sørger for at noen av de fattige nabobarna våre i Russland får litt varm mat. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Kommer du inn på siden? Sorry sent svar... Har vært bortreist siden igår morges, men regner med du kommer deg inn nå? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.