Gjest griner for alt Skrevet 12. september 2009 Skrevet 12. september 2009 Jeg er en voksen dame, fremstår til vanlig som veldig ressurssterk, tar gjerne tak i ting, er flink til mye, osv. Men jeg har et problem. Jeg begynner å grine utrolig lett, og spesielt hvis jeg må ta opp små konflikter som gjelder meg selv. Misfornøyd i en butikk, så står jeg helt på gråten mens jeg klager, og griner lenge etterpå. Inkassokrav som var feilsendt, begynte å grine i telefonen da jeg skulle bestride kravet. Har ikke vært hos legen uten å begynne å grine på mange, mange år, selv når det er ting som ikke er ubehagelig i utgangspunktet. Om noen blir sure på meg og kjefter litt, kan det hende jeg takler det bra der og da, men blir helt uttafor etterpå og kan gråte i mange mange timer. Går det an å GJØRE noe med dette? Jeg er sånn _hele tida_, mens andre kanskje er sånn bare når de er ekstremt slitne og har søvnmangel og lavt blodsukker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.