Gå til innhold

FOR STORT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

(Unnskyld at jeg ropte). Jeg vet at dette har vært spurt om før, men finner ikke tilbake til det: plutselig må jeg ha truffet veldig feil på noen taster (sitter på en uvant maskin i dag) og alt på siden ble veldig stort. Hva kan det ha vært for taster og hvordan får jeg siden normal i gjen?

Skrevet

Ctrl -

Aj, var det så enkelt. Takk. Det hjalp straks.

:)

Gjest mikkelina
Skrevet

Aj, var det så enkelt. Takk. Det hjalp straks.

:)

Å, dette var jaggu bra du spurte om, jeg pleier å komme borti noe som gjør alt bittesmått... Da fikk jeg en løsning og forklaring også ;-)

Skrevet

Å, dette var jaggu bra du spurte om, jeg pleier å komme borti noe som gjør alt bittesmått... Da fikk jeg en løsning og forklaring også ;-)

Du skjønte sikkert at du får det stort igjen med Ctrl + også? :)

Gjest mikkelina
Skrevet

Du skjønte sikkert at du får det stort igjen med Ctrl + også? :)

hehe, det var liksom det jeg mente med at jeg fikk løsningen. At + gjør det motsatte av - lissåm. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...