GoodTimes Skrevet 12. september 2009 Skrevet 12. september 2009 (Unnskyld at jeg ropte). Jeg vet at dette har vært spurt om før, men finner ikke tilbake til det: plutselig må jeg ha truffet veldig feil på noen taster (sitter på en uvant maskin i dag) og alt på siden ble veldig stort. Hva kan det ha vært for taster og hvordan får jeg siden normal i gjen? 0 Siter
GoodTimes Skrevet 12. september 2009 Forfatter Skrevet 12. september 2009 Ctrl - Aj, var det så enkelt. Takk. Det hjalp straks. 0 Siter
Gjest mikkelina Skrevet 12. september 2009 Skrevet 12. september 2009 Aj, var det så enkelt. Takk. Det hjalp straks. Å, dette var jaggu bra du spurte om, jeg pleier å komme borti noe som gjør alt bittesmått... Da fikk jeg en løsning og forklaring også ;-) 0 Siter
trampetroll Skrevet 12. september 2009 Skrevet 12. september 2009 Å, dette var jaggu bra du spurte om, jeg pleier å komme borti noe som gjør alt bittesmått... Da fikk jeg en løsning og forklaring også ;-) Du skjønte sikkert at du får det stort igjen med Ctrl + også? 0 Siter
Gjest mikkelina Skrevet 12. september 2009 Skrevet 12. september 2009 Du skjønte sikkert at du får det stort igjen med Ctrl + også? hehe, det var liksom det jeg mente med at jeg fikk løsningen. At + gjør det motsatte av - lissåm. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.