Lillemus Skrevet 12. september 2009 Skrevet 12. september 2009 Jeg har funnet en benk med skohylle på side 286 i Ikea-katalogen, men jeg finner den ikke på nettet. Finner bare denne: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10152639 og det er ikke den jeg vil ha. Den jeg vil ha har topplate slik at det går an å sitte på den. Hadde det vært omvendt skulle jeg skjønt det, men synes det er rart at den ikke finnes på nettsidene, men i årets katalog... Noen som har en forklaring? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. september 2009 Skrevet 12. september 2009 Tror ikke de har hele sortimentet lagt ut på nettet... 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. september 2009 Forfatter Skrevet 12. september 2009 Tror ikke de har hele sortimentet lagt ut på nettet... Hvordan skal jeg da finne ut om de har den her eller ikke, lissom! ;o) Grrr... 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. september 2009 Forfatter Skrevet 12. september 2009 Tror ikke de har hele sortimentet lagt ut på nettet... En kjapp telefon viste at den ikke finnes her, selvfølgelig. ( Jaja, jeg får finne noe annet da. 0 Siter
meg__123! Skrevet 12. september 2009 Skrevet 12. september 2009 det er jo mer sannsynlig at den finnes i katologen og ikke på nett? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. september 2009 Skrevet 12. september 2009 Har sett slike du snakker om i flere av de andre kjedene; Bohus, A-møbler og/eller Skeidar. Du kan også få polstret pute som passer på toppen. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. september 2009 Skrevet 12. september 2009 Hvordan skal jeg da finne ut om de har den her eller ikke, lissom! ;o) Grrr... Telefon er greit, men kan jo ta litt tid innimellom... Dumt de ikke hadde den 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. september 2009 Forfatter Skrevet 12. september 2009 Har sett slike du snakker om i flere av de andre kjedene; Bohus, A-møbler og/eller Skeidar. Du kan også få polstret pute som passer på toppen. Bohus har ikke, Skeidar sin er ikke hvit og A-møbler er nok i lengste laget fra Trondheim. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. september 2009 Forfatter Skrevet 12. september 2009 det er jo mer sannsynlig at den finnes i katologen og ikke på nett? ''det er jo mer sannsynlig at den finnes i katologen og ikke på nett?'' Er det? Katalogen trykkes jo en eller annen gang tidlig i sommer vil jeg tro, nettbasen oppdateres jo hele tiden. Den kan jo rett og slett være utsolgt kanskje. Skulle den være utgått fra sortimentet er det rart at den står i den nyeste katalogen. 0 Siter
Gjest diogoh Skrevet 12. september 2009 Skrevet 12. september 2009 har du søkt på navnet på skohylla? noen ganger er det enklere å finne ting ved å søke på navnet... 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. september 2009 Forfatter Skrevet 12. september 2009 har du søkt på navnet på skohylla? noen ganger er det enklere å finne ting ved å søke på navnet... Jeg ringte dem til slutt, de har ikke den hylla her i Trondheim. Typisk. 0 Siter
meg__123! Skrevet 12. september 2009 Skrevet 12. september 2009 ''det er jo mer sannsynlig at den finnes i katologen og ikke på nett?'' Er det? Katalogen trykkes jo en eller annen gang tidlig i sommer vil jeg tro, nettbasen oppdateres jo hele tiden. Den kan jo rett og slett være utsolgt kanskje. Skulle den være utgått fra sortimentet er det rart at den står i den nyeste katalogen. når jeg er på nettsidene dems så er det veldig lite utvalg der... 0 Siter
Gjest gul dame Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Jeg ringte dem til slutt, de har ikke den hylla her i Trondheim. Typisk. Kan ikke de bestille den for deg? 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. september 2009 Forfatter Skrevet 13. september 2009 Kan ikke de bestille den for deg? Ikea? Bestille noe!? *Latterkrampe* Men jeg fant et langt bedre alternativ på Jysk så til uka blir det handlerunde. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.