Gå til innhold

Hva spiser dere på julaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser fram til rekken av juleinnlegg nå mens vi har "Indian summer" utenfor stuedøra...;.-)

Skrevet

Pinnekjøtt. Mannen er ikke helt fornøyd, men jeg har sagt at hvis han har lyst til å lage julemiddagen er han hjertelig velkommen til å lage noe annet ;o)

Skrevet

Det nekter jeg å svare på i september. Skal røpe det lille julaften ;O))

Skrevet

Vedder på at du ikke klarer å la være å røpe det i en tråd 15. desember;-)

Ellers full støtte til ikke-svar-i-september-holdningen! :-)

Skrevet

Er vi hjemme hos oss blir det pinnekjøtt,men er vi hos svigers blir det ribbe,medisterkake og medisterpølse :-)

Skrevet

Da spiser vi grillede, feite og dumme kjerringer som begynner å skriva om jula i september :-(

Gjest høstløv
Skrevet

Tenker vel ikke på sånt nå!

Sommeren er da ikke slutt ennå. Vi sitter på terrassen og spiser middag og drikker kaffe ennå, vi.

Skrevet

Det er vel litt tidlig å tenke på julen allerede nå? Særlig siden den er så full av tradisjoner og "same procedure as last year".

:- )

Skrevet

Enig. Støtter deg der. :) Desember er julemåneden. :)

Skrevet

Det vet jeg ikke ennå gitt. :o) Siden min kjære og jeg er vertskap i år og vi har helt forskjellige middagsvaner fra våre respektive barndoms julaftener så blir vi ikke enige om noe av det og ender vel opp med noe helt annet. Sist gang hadde vi kalkun.

Skrevet

Vedder på at du ikke klarer å la være å røpe det i en tråd 15. desember;-)

Ellers full støtte til ikke-svar-i-september-holdningen! :-)

Kanskje 15. desember da :o)

Skrevet

Pinnekjøtt.

Og kalkun på 1 dag.

Og rester av alt på 2 dag.

På nyttårsaften begynner vi på ny runde ;)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Her går livet sin vante gang ser jeg ;o)

Du ,vi er bare i september enda.

Skrevet

Her går livet sin vante gang ser jeg ;o)

Du ,vi er bare i september enda.

Enig med deg.....Er dette virkelig nødvendig? Eller er det bare for å terge på seg brukere?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...