Gå til innhold

Ønsker å sende leker og klær til feks Øst-Europa

Anbefalte innlegg

Gjest Bor i Bergen
Skrevet

Holder på å rydde her hjemme. Har litt leker og klær jeg skal kvitte meg med. Noen fra Bergen som vet om det kommer noen innsamlingsaksjoner ut over høsten?

Gjest Jeg gir til Sion
Skrevet

Sion menighet, sammen med noen andre menigheter, bruker å ha innsamling på høsten. Jeg venter på lapp i postkassen om når det blir. (De har også annonse i avisen i forkant). Da kjører de rundt i de forskjellige bydelene og samler inn. Mener det er Ukraina som fikk klærne de samlet inn i fjor. Det er ønskelig at man betaler 50,- i frakt pr sekk man sender med.

Gjest Bor i Bergen
Skrevet

Sion menighet, sammen med noen andre menigheter, bruker å ha innsamling på høsten. Jeg venter på lapp i postkassen om når det blir. (De har også annonse i avisen i forkant). Da kjører de rundt i de forskjellige bydelene og samler inn. Mener det er Ukraina som fikk klærne de samlet inn i fjor. Det er ønskelig at man betaler 50,- i frakt pr sekk man sender med.

Takk, takk. Får spare sekkene og følge med i avisa.

• 2 uker senere...
Gjest jeg gir til Sion
Skrevet

Takk, takk. Får spare sekkene og følge med i avisa.

Vil bare tipse deg om at SOS Ukraina samler inn klær denne uken i Bergen/omegn. Fram til lørdag 26.09. (Annonse i BT i går)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...