Gå til innhold

Han er fremdeles på nettet

Anbefalte innlegg

Gjest gi meg råd
Skrevet

Jeg møtte en mann for ca. to måneder siden på nettet. Han reiser veldig mye i forbindelse med jobb, men vi treffes når han er hjemme. Har vært ute og spist eller vært hjemme hos hverandre hvor vi har laget mat, hørt på musikk eller sett film og så har vi overnattet.

Jeg har fulgt med inn i mellom om han logger seg på nettstedet, og han gjorde det til å begynne med. Så gikk det to til tre uker hvor han ikke gjorde det, og jeg ble glad og trodde at nå ville han satse på meg.

Tirsdagkveld inviterte jeg han på middag og han overnattet hos meg. Han var veldig snill, øm og kjærlig og fortalte meg hvor fantastisk jeg var og hvor godt han likte meg. Torsdag reiste han vekk og vi har sendt litt meldinger. Vi pleier ellers å ha lite kontakt når han er ute og reiser.

Jeg sjekket før helgen og da hadde han logget seg på. Jeg har fulgt med videre og han har logget seg på flere ganger i løpet av de siste dagene. Hvordan skal jeg tolke dette? Skal jeg konfrontere han med dette, eller late som ingenting?

Hvorfor i alle dager leter han videre samtidig som han fortsetter kontakten med meg............det gjør vondt.

Vi er ingen ungdommer noen av oss, og har skilsmisse og flere forhold bak oss.

Gjest trist jente
Skrevet

Det første som slo meg var at du logger jo inn ettersom du ser han har vært der? Kanskje han har logget seg på for å sjekke deg, sett at du har logget på, blitt usikker (som du er nå) og logger på for å se om du har logget på siden sist? Er jo ikke sikkert det er slik, men hvis det er situasjonen kommer dere inn i en veldig vanskelig sirkel.

Ville spurt han jeg. Sagt det som det var og fortalt at det gjorde deg usikker.

Skrevet

Hvordan vet du at han fortsatt leter? Kan han ikke ha venner/venninner på dette nettstedet som han fortsatt ønsker å slå av en prat med etter at dere har funnet hverandre?

Synes du det er vondt og tror det ligger noe mer bak så synes jeg du skal lufte disse tankene for han.

Skrevet

Du er sikker på at han er ute på nettet og flørter da? At det ikke er bare er folk han har truffet og blir venner med han skriver med?

Skrevet

Jeg tror han satser på feil kvinnfolk. Dersom jeg traff ei som forfulgte meg rundt på nettet, så hadde jeg tatt beina på nakken.

Skrevet

Siden du vet når han er inne på sidene, antar jeg at du også er der inne? Så da er dere like "gode". Hva han gjør vet ikke du og han vet ikke hva du gjør der inne. Hva med å spørre ham? Det enkle er ofte det beste. Kankje han har de samme tankene om deg? Holder han fortsatt andre muligheter åpne, er jo ikke det ok, men da får du iallefall vite det nå.

Gjest gi meg råd
Skrevet

Du er sikker på at han er ute på nettet og flørter da? At det ikke er bare er folk han har truffet og blir venner med han skriver med?

Jeg er ikke sikker på noe, men jeg har to profiler og han kan ikke følge med meg på den måten. Jeg vet bare ikke om jeg skal satse på han eller ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...