Elis31 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 http://www.nrk.no/nyheter/1.6586351 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafjells/vestfold/1.6540500 I denne saken hvor stefaren blir dømt for å skadet sin 8 årige stesønn at han døde. Det snakket om at alle sviktet. At ingen meldte fra til barnevernet. Men hva nå? Skal virkelig mor få lov til å fortsette å ha barna, når hun mener at han aldri gjorde noe? Skal man stole på at det går bra, fordi de to barna de nå vil ha sammen, er hans biologiske? Jeg bare fatter ikke at at alle mener at alle svikter, men to nye barn det skal de få lov til å ha. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
signaturløs Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Helt enig! Dette er hårreisende fra ende til annen! Nå har han visst dratt for å sone, og jeg får inderlig håpe at moren tar til fornuft de årene han sitter inne. Hun har helt sikkert blitt blindet og hjernevasket av denne satanen. Bor i en by ikke så langt unna, og i lokalavisa har det flere ganger stått at graven til den lille gutten har blitt skjendet.... Når han nå sitter inne, vil nok dette opphøre...! At det går an! *kjempesint* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
signaturløs Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Helt enig! Dette er hårreisende fra ende til annen! Nå har han visst dratt for å sone, og jeg får inderlig håpe at moren tar til fornuft de årene han sitter inne. Hun har helt sikkert blitt blindet og hjernevasket av denne satanen. Bor i en by ikke så langt unna, og i lokalavisa har det flere ganger stått at graven til den lille gutten har blitt skjendet.... Når han nå sitter inne, vil nok dette opphøre...! At det går an! *kjempesint* Denne moren er jo stokk stein DUM! Hun og denne j....... kan ikke ha omsorg for flere barn! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Det er helt ufattelig. Mora har i dette tilfellet faktisk sviktet så vanvittig sin rolle som mor at hun aldri bør få være mor for noe barn igjen. Hva jeg mener om denne fyren egner seg ikke på trykk engang og jeg håper noen tar riktig "godt vare på" ham inne i fengselet... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.