Gjest pavillion Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Inspirert av tråden under her, har jeg noen spørsmål om parkdresser. Jeg har anskaffet en slik dress til sønnen min som har begynt i barnehagen nå: https://jobbogfritid.secure.flexiweb.no/productview/20164783/ Jeg er usikker på hvor lenge utover høsten og vinteren denne kan brukes, for det er jo ingen foret vinterdress. Hva er passe å bruke under til hvilken årstid? Har ikke tatt den i bruk ennå, for her på Østlandet hvor vi bor er det forholdsvis varmt ennå. Hva gjør dere andre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Attekattenoa Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Vi har aldri hatt mer enn en dress i året. På høsten bruker guttungen fjorårets vinterdress, men uten foret selvfølgelig. Når vinteren kommer blir nok dressen for liten, for da må vi ha foret i, så da kjøper vi ny dress med avtagbart for, som pleier å holde helt til neste vinter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest La Vie En Rose Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hvordan kan du snakke om PARK OG UTEDRESSER?!?!?! Det er jo VALG! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.