Gå til innhold

Park- og utedresser

Gjest pavillion

Anbefalte innlegg

Gjest pavillion

Inspirert av tråden under her, har jeg noen spørsmål om parkdresser.

Jeg har anskaffet en slik dress til sønnen min som har begynt i barnehagen nå: https://jobbogfritid.secure.flexiweb.no/productview/20164783/

Jeg er usikker på hvor lenge utover høsten og vinteren denne kan brukes, for det er jo ingen foret vinterdress. Hva er passe å bruke under til hvilken årstid? Har ikke tatt den i bruk ennå, for her på Østlandet hvor vi bor er det forholdsvis varmt ennå. Hva gjør dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har aldri hatt mer enn en dress i året. På høsten bruker guttungen fjorårets vinterdress, men uten foret selvfølgelig. Når vinteren kommer blir nok dressen for liten, for da må vi ha foret i, så da kjøper vi ny dress med avtagbart for, som pleier å holde helt til neste vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...