pekkaline Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 1. Skriver tenåringene deres dagbok? 2. Oppfordrer dere dem til det? 3. Leser du den? evt. vet de om det? 4. Skrev du dagbok selv? Tok du noen i å lese den? Jeg tror jeg kom på det selv. Skrev i mange år, men vet ikke hvor den ble av til slutt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 10-åringen skriver noen ganger. Jeg leser ikke i den. Alle trenger privatliv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest det er det Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Å oppfordre en unge til å skrive dagbok, for så å lese i den selv, er i hvert fall toppen av frekkhet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Å oppfordre en unge til å skrive dagbok, for så å lese i den selv, er i hvert fall toppen av frekkhet. *LOL* ja den tar kaka. Min datter skriver litt sånn dann og vann. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 1. Skriver tenåringene deres dagbok? Nei, det gjør han ikke. 2. Oppfordrer dere dem til det? Vet du, det har jeg ikke tenkt på engang. 3. Leser du den? evt. vet de om det? Hadde han skrevet, hadde jeg ikke lest, nei. Og det hadde han visst. 4. Skrev du dagbok selv? Tok du noen i å lese den? Jeg skrev dann og vann. Og jeg vet, med 100 % sikkerhet at ingen, ikke engang broren min, leste det jeg skrev. Om jeg så hadde lagt boka åpen fra meg på stuebordet hadde han lest. (Nåja, det var kanskje å ta litt hardt i...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.