Kelia Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jadda, til byen med bonden;) men spør nå likevel: skal ta tog fra oslo s til tønsberg om noen dager, bør man kjøpe billett på nettet på forhånd..? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg tror det er littegrann dyrere å kjøpe ombord enn å kjøpe på stasjonen eller på nettet på forhånd, men ikke noen voldsom sum. Kanskje 30 kroner? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tomastoget Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 ja du har ikke no valg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest majas mamma Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg tror det er littegrann dyrere å kjøpe ombord enn å kjøpe på stasjonen eller på nettet på forhånd, men ikke noen voldsom sum. Kanskje 30 kroner? Du må ikke bestille bilett på nettet, men du kan jo sjekke om det går an å få miniprisbilett på enten 199 eller 299. De å kjøpes på nettet. Ellers kjøper du bilett på stasjonen, enten hos Narvesen eller i egne bilettluker. Kjøper du på toget koster det 20 kr ekstra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Se majas mammas svar under - det er nok til deg og ikke meg:-) Jeg lurer forresten på om ordinær billett til Tønsberg er under 199 kroner, ergo ingen vits i å kjøpe minipris. Sjekk prisen på nsb.no. Eventuelt er det ikke sp veldig mye dyrere enn 199 kroner, i tilfelle du heller vil ha den valgfriheten det har å kjøpe billett i siste liten. Hvis du kjøper ombord på toget, kan du likevel betale med kort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.