Gå til innhold

Når jeg bæsjer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føles det som jeg skal føde. Trenger jeg mer fiber i kosten?

Skrevet

Du er en mann som vet hvordan det kjennes ut å føde? Det var spesielt...

Gjest fjolling møddingus
Skrevet

Takk for opplysningen. Det var nyttig.

Skrevet

Takk for opplysningen. Det var nyttig.

Opplysning? Her forleden føltes som jeg skulle føde. Jeg måtte presse og presse, I have never ever kjent et slikt press på anus. Det var smertefullt, men utrolig deilig når det kom ut. Er ikke det som å føde?

Skrevet

Opplysning? Her forleden føltes som jeg skulle føde. Jeg måtte presse og presse, I have never ever kjent et slikt press på anus. Det var smertefullt, men utrolig deilig når det kom ut. Er ikke det som å føde?

*Hehe* Hard mage har vi vel alle hatt innimellom, skikkelig "håpløs å få ut"-mage og vondt kan det være, men det er ikke i nærheten av å føde nei.

Skrevet

*Hehe* Hard mage har vi vel alle hatt innimellom, skikkelig "håpløs å få ut"-mage og vondt kan det være, men det er ikke i nærheten av å føde nei.

Vaginaen er mer tøyelig enn anus vil jeg tro, så hvorfor ikke?

Skrevet

Vaginaen er mer tøyelig enn anus vil jeg tro, så hvorfor ikke?

Nytter ikke å forklare til en som ikke har opplevd å føde selv. :o)

Skrevet

Nytter ikke å forklare til en som ikke har opplevd å føde selv. :o)

Jeg kan ikke tro at da jeg bæsjet var mindre vondt enn å føde. Det er selvfølgelig umulig å sammenligne, men det er min mening.

Skrevet

Jeg kan ikke tro at da jeg bæsjet var mindre vondt enn å føde. Det er selvfølgelig umulig å sammenligne, men det er min mening.

Får håpe du ikke brukte 15 timer på å få ut bæsjen, det var så lang tid min siste fødsel tok.

Skrevet

En kvinne både føder og bæsjer, og kan sammenligne - det kan ikke du...

Skrevet

En kvinne både føder og bæsjer, og kan sammenligne - det kan ikke du...

Bæsjer når man føder?

Skrevet

Får håpe du ikke brukte 15 timer på å få ut bæsjen, det var så lang tid min siste fødsel tok.

Det er sant. Min bæsj tok kanskje fem minutter. Kan en fødsel vare i 15 timer? Det må være en kjempebæsj!

Skrevet

Bæsjer når man føder?

Det hender nok det, men det var nå ikke det jeg mente.. Kvinner er de eneste som kan sammenligne smertene ved begge deler, og dermed de eneste som kan uttale seg om hva som er verst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...