Gjest Ikke alltid lett å være mor Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Gutten min er 11 mnd og har den siste uken vært helt umulig å få i seng. Legger han kl 20. Sovner etter ei stund men våkner igjen kl 21 og holder det gående til kl 24. Sover ikke mye på dagtid. Sover ca fra kl 13-14.30. Er dette bare en fase eller? Hva bør jeg gjøre? Begynner på jobb om 2 uker og da bør han være ferdig med den fasen :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Etter å ha hatt 3 barn en stund nå kan jeg med sikkerhet si at det meste er en fase når det kommer til barna Kanskje han er overtrøtt - at det er derfor han våkner opp igjen? Kanskje hjelper det om han legger seg 1 times tid tidligere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowy Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Babyer som er overtrøtte klarer ikke å falle i dyp søvn og sliter ofte med oppvåkninger. Kan du få ham til å sove mer på dagtid? Tror også det kan være bra å legge ham kl 19 i stedet for kl 20. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fattigmor Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det kan da være en årsak også? Kansje han begynner med tenner? Min .gikk nattevåken i flere uker på grunn av tennene. Ellers ville ..jeg nok har lagt han litt før! 1900 ...mulig han er overtrett! Ett aktiv barn med 4-5 timer oppetid, er nok utslitt og vil sove da:0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.