Gjest Ikke alltid lett å være mor Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Gutten min er 11 mnd og har den siste uken vært helt umulig å få i seng. Legger han kl 20. Sovner etter ei stund men våkner igjen kl 21 og holder det gående til kl 24. Sover ikke mye på dagtid. Sover ca fra kl 13-14.30. Er dette bare en fase eller? Hva bør jeg gjøre? Begynner på jobb om 2 uker og da bør han være ferdig med den fasen :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Etter å ha hatt 3 barn en stund nå kan jeg med sikkerhet si at det meste er en fase når det kommer til barna Kanskje han er overtrøtt - at det er derfor han våkner opp igjen? Kanskje hjelper det om han legger seg 1 times tid tidligere? 0 Siter
flowy Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Babyer som er overtrøtte klarer ikke å falle i dyp søvn og sliter ofte med oppvåkninger. Kan du få ham til å sove mer på dagtid? Tror også det kan være bra å legge ham kl 19 i stedet for kl 20. :-) 0 Siter
Gjest fattigmor Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Det kan da være en årsak også? Kansje han begynner med tenner? Min .gikk nattevåken i flere uker på grunn av tennene. Ellers ville ..jeg nok har lagt han litt før! 1900 ...mulig han er overtrett! Ett aktiv barn med 4-5 timer oppetid, er nok utslitt og vil sove da:0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.