Gjest ............... Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Har trålet butikken rundt, men finner ikke grøt fra 4 mnd.Er det noen butikker som har det? Det var i nesten alle butikker da storebror var liten, men nå finner jeg det ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jordmor Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Fra 0-12 mnd. skal man gi barnet brystmelk hvis mulig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ............... Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Fra 0-12 mnd. skal man gi barnet brystmelk hvis mulig. Har ikke brystmelk og helsesøster anbefaller at jeg begynner med grøt rundt 4-5 mnd alder fordi guttungen nå på 3 mnd snart tar en full tåteflaske med melk hver 4 time og blir ofte kvalm av så store mengder melk. Hadde ikke helsesøster sagt noe hadde jeg begynt alikevel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Fra 0-12 mnd. skal man gi barnet brystmelk hvis mulig. Prøver du å antyde at man bør fullamme barn på 8 - 12 mnd? Hvis dette er siste nytt fra jordmorfronten, tror jeg dere skal vurdere en realitetsorientering. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ............... Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Prøver du å antyde at man bør fullamme barn på 8 - 12 mnd? Hvis dette er siste nytt fra jordmorfronten, tror jeg dere skal vurdere en realitetsorientering. Enig laban. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Tja,- på Nestlé's sider er det da flere grøter for denne aldersgruppen: http://www.nestlebaby.com/no/baby_nutrition/products/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det går fint an å koke opp grøten selv, bruk havremel eller maizenamel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ............... Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det går fint an å koke opp grøten selv, bruk havremel eller maizenamel. Tenkte jeg skulle gjøre det også, men det er greit og ha ei pakke med grøt også :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Prøver du å antyde at man bør fullamme barn på 8 - 12 mnd? Hvis dette er siste nytt fra jordmorfronten, tror jeg dere skal vurdere en realitetsorientering. Ja, hjelpes meg så enig jeg er i den uttalelsen:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest majas mamma Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Har ikke brystmelk og helsesøster anbefaller at jeg begynner med grøt rundt 4-5 mnd alder fordi guttungen nå på 3 mnd snart tar en full tåteflaske med melk hver 4 time og blir ofte kvalm av så store mengder melk. Hadde ikke helsesøster sagt noe hadde jeg begynt alikevel. Jeg hadde ei frøken som ikke ville ha hverken bryst eller flaske så jeg begynte mot helsesøsters råd med tynn grøt ved ca 3 1/2 mnd alder. Jeg kjøpte risgrøt, for den skulle være den mildeste grøttypen som fantes da. Man kan ikke fullamme et barn i 12 mnd, det er helt umulig med mindre ungen skal henge i puppen hele dagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Artewries Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Forsøk pupp! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ............... Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Forsøk pupp! Har ikke melk!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowy Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det finnes flere typer. Nestlé har både mais og risgrøt og risgrøt med banan. Hipp har risgrøt med banan og fersken. Jeg begynte med maisgrøt fra Nestlé. Jeg har sett disse på Rimi, Rema og Ica Maxi i hvert fall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ............... Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det finnes flere typer. Nestlé har både mais og risgrøt og risgrøt med banan. Hipp har risgrøt med banan og fersken. Jeg begynte med maisgrøt fra Nestlé. Jeg har sett disse på Rimi, Rema og Ica Maxi i hvert fall. Takk takk.Jeg får bare fortsette og lete rundt i butikkene :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Forsøk pupp! Hva er så galt med å gi grøt!? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
signaturløs Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Fra 0-12 mnd. skal man gi barnet brystmelk hvis mulig. Hallo??? Man skal da vel ikke fullamme barn til de er 12 mnd gamle! Tror du har sovet litt i timene her... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Prøver du å antyde at man bør fullamme barn på 8 - 12 mnd? Hvis dette er siste nytt fra jordmorfronten, tror jeg dere skal vurdere en realitetsorientering. Ja selv jeg som er ammefanatiker og faktisk fullammet ved 8 mnd (fordi han ikke ville ha noe annet) synes det var litt drøyt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Fra 0-12 mnd. skal man gi barnet brystmelk hvis mulig. Jeg tror ikke et sekund på at du er jordmor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det går fint an å koke opp grøten selv, bruk havremel eller maizenamel. Det har jeg lest ikke gir nok næring, men er falsk vomfyll. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det har jeg lest ikke gir nok næring, men er falsk vomfyll. Det må være falsk reklame fra produsentene av ferdigmat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.