cecily Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Det må være falsk reklame fra produsentene av ferdigmat. Jeg mener det stod i en brosjyre fra Sosial- og helsedirektoratet. Nå har jeg ikke denne foran meg, så jeg skal ikke banne på det. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Da vil jeg annbefale deg å ta turen på en helsekost. Der har de også grøt. Og et sunnere alternativ en "butikkgrøten", vil jeg si. :0) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Jeg mener det stod i en brosjyre fra Sosial- og helsedirektoratet. Nå har jeg ikke denne foran meg, så jeg skal ikke banne på det. God gammeldags hjemmelaget mat er mye bedre enn ferdigmat på boks. 0 Siter
cecily Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 God gammeldags hjemmelaget mat er mye bedre enn ferdigmat på boks. Maizenamel er vel ikke høstet fra trærne det heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.