cecily Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det må være falsk reklame fra produsentene av ferdigmat. Jeg mener det stod i en brosjyre fra Sosial- og helsedirektoratet. Nå har jeg ikke denne foran meg, så jeg skal ikke banne på det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Da vil jeg annbefale deg å ta turen på en helsekost. Der har de også grøt. Og et sunnere alternativ en "butikkgrøten", vil jeg si. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg mener det stod i en brosjyre fra Sosial- og helsedirektoratet. Nå har jeg ikke denne foran meg, så jeg skal ikke banne på det. God gammeldags hjemmelaget mat er mye bedre enn ferdigmat på boks. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 God gammeldags hjemmelaget mat er mye bedre enn ferdigmat på boks. Maizenamel er vel ikke høstet fra trærne det heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.