Gjest vil gjerne slanke meg Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Har lyst på de flotte støvlene og lurer på om noen vet om de passer til tykke legger. Ingen selger dem her jeg bor så jeg må bestille på nett i så fall og er usikker på om jeg tør. Har du tykke legger og får på deg støvlene? 0 Siter
signaturløs Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 De selger slike støvler på Obs! nå til 799 kr. Så hvis du har et Obs-marked i nærheten, så løp og kjøp! Men om de passer til tykke legger, vet jeg ikke da. 0 Siter
Gjest kjedelig med tykke legger.. Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 De selger slike støvler på Obs! nå til 799 kr. Så hvis du har et Obs-marked i nærheten, så løp og kjøp! Men om de passer til tykke legger, vet jeg ikke da. På OBS? Da kan jeg dra dit etter jobb i morgen ;-) Det er jo billigere enn nettbutikker + at jeg får prøvd dem. Takk for tipset! 0 Siter
Gjest cankles Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 De passer mine tykke legger. Men de er veldig brede over anklene, så de er ikke kledelige til meg. 0 Siter
Gjest en støvel og en sko Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Hva er så fantastisk med de støvlene? 0 Siter
Gjest dolberta Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 De selger slike støvler på Obs! nå til 799 kr. Så hvis du har et Obs-marked i nærheten, så løp og kjøp! Men om de passer til tykke legger, vet jeg ikke da. Ilse Jacobsen på Obs! ? det høres rart ut.... kan jeg spørre hvor du bor? 0 Siter
Gjest dolberta Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Hva er så fantastisk med de støvlene? De er veldig vakre å se på 0 Siter
Gjest dolberta Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Jeg har ikke direkte tynne legger, fikk dem på meg, men de er så vide rundt ankelen at jeg følte meg som en elefant. De har rett og slett ikke særlig flatterende passform. Skuffende, fordi de er skikkelig vakre å se på 0 Siter
Gjest en støvel og en sko Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 De er veldig vakre å se på Synes de ser ganske alminnelige ut jeg, da...Men jeg er vel ingen moteguru;-) 0 Siter
signaturløs Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Ilse Jacobsen på Obs! ? det høres rart ut.... kan jeg spørre hvor du bor? Ja, på OBS ja. Helt korrekt. Og jeg bor i Vestfold. :-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Tykke legger vet jeg ikke, men du bør vel ha en tykk lommebok. ;P 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 De er ikke gode å ha på, disse lange støvlene. Jeg hadde gått for ankelmodellen - de sitter veldig godt. :-) Jeg er enig med de andre her, om at de er "rare" i fasongen. Ikke la det bli et "must have" for skapet, som aldri blir brukt. Sjekk ut Søs Jensen, Hunter eller Le Chameau. 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1252995137' post='4211802] De er ikke gode å ha på, disse lange støvlene. Jeg hadde gått for ankelmodellen - de sitter veldig godt. :-) Jeg er enig med de andre her, om at de er "rare" i fasongen. Ikke la det bli et "must have" for skapet, som aldri blir brukt. Sjekk ut Søs Jensen, Hunter eller Le Chameau. ''De er ikke gode å ha på, disse lange støvlene. Jeg hadde gått for ankelmodellen - de sitter veldig godt. :-)'' Ankelstøvler du. Det duger ikke når man vasser i myr! ;o) Kjøpte et par knallrøde, steintøffe som lignger veldig på disse Ilse Jacobsen-sakene, kostet 179,- på Europris. ) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 ''De er ikke gode å ha på, disse lange støvlene. Jeg hadde gått for ankelmodellen - de sitter veldig godt. :-)'' Ankelstøvler du. Det duger ikke når man vasser i myr! ;o) Kjøpte et par knallrøde, steintøffe som lignger veldig på disse Ilse Jacobsen-sakene, kostet 179,- på Europris. ) ''Ankelstøvler du. Det duger ikke når man vasser i myr! ;o) Kjøpte et par knallrøde, steintøffe som lignger veldig på disse Ilse Jacobsen-sakene, kostet 179,- på Europris. )'' Det burde du ha skjønt før du la i vei... ;-) Dette er ikke bruksstøvler for bærplukking, men heller mer brukandes til regn og slaps på asfalt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1252995569' post='4211808] ''Ankelstøvler du. Det duger ikke når man vasser i myr! ;o) Kjøpte et par knallrøde, steintøffe som lignger veldig på disse Ilse Jacobsen-sakene, kostet 179,- på Europris. )'' Det burde du ha skjønt før du la i vei... ;-) Dette er ikke bruksstøvler for bærplukking, men heller mer brukandes til regn og slaps på asfalt. Du tror ikke på ramme alvor at jeg har trasket i myra med ankelstøvler!? Så dum er jeg tross alt ikke! ;o) Jeg har laaaange støvler sier jeg jo. Ankelstøvler er for sprading i urbane strøk. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Du tror ikke på ramme alvor at jeg har trasket i myra med ankelstøvler!? Så dum er jeg tross alt ikke! ;o) Jeg har laaaange støvler sier jeg jo. Ankelstøvler er for sprading i urbane strøk. ''Så dum er jeg tross alt ikke! ;o)'' Det vet jo ikke jeg noe om! ;-p 0 Siter
Gjest smartclub har de Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 De selges ut på OBS og Smartclub nå. For meg var de veldig vide i leggen (men har pipestilkelegger), så smale er de ihvertfall ikke. 0 Siter
Gjest mikkelina Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 På OBS? Da kan jeg dra dit etter jobb i morgen ;-) Det er jo billigere enn nettbutikker + at jeg får prøvd dem. Takk for tipset! Jepp, Coop har fått tak i et parti og selhger dem for 799. Ils Jacobsen selv har ikke gitt tillatelse til dette, og er opprørt fordi hun ikke vil ha sien produkter i et kjøpesenter. (Kilde - DN i helgen) 0 Siter
Gjest mikkelina Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 På OBS? Da kan jeg dra dit etter jobb i morgen ;-) Det er jo billigere enn nettbutikker + at jeg får prøvd dem. Takk for tipset! det var da voldsomt til hikke i tastaturet mitt... ;-P 0 Siter
signaturløs Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Ilse Jacobsen på Obs! ? det høres rart ut.... kan jeg spørre hvor du bor? http://e24.no/eksklusiv/livsstil/article3280323.ece 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.