Gå til innhold

Ilse Jacobsen støvler, til tykke legger?

Anbefalte innlegg

Gjest vil gjerne slanke meg
Skrevet

Har lyst på de flotte støvlene og lurer på om noen vet om de passer til tykke legger.

Ingen selger dem her jeg bor så jeg må bestille på nett i så fall og er usikker på om jeg tør. Har du tykke legger og får på deg støvlene?

Skrevet

De selger slike støvler på Obs! nå til 799 kr. Så hvis du har et Obs-marked i nærheten, så løp og kjøp! Men om de passer til tykke legger, vet jeg ikke da.

Gjest kjedelig med tykke legger..
Skrevet

De selger slike støvler på Obs! nå til 799 kr. Så hvis du har et Obs-marked i nærheten, så løp og kjøp! Men om de passer til tykke legger, vet jeg ikke da.

På OBS?

Da kan jeg dra dit etter jobb i morgen ;-)

Det er jo billigere enn nettbutikker + at jeg får prøvd dem. Takk for tipset!

Skrevet

De passer mine tykke legger. Men de er veldig brede over anklene, så de er ikke kledelige til meg.

Gjest en støvel og en sko
Skrevet

Hva er så fantastisk med de støvlene?

Skrevet

Ilse Jacobsen på Obs! ? det høres rart ut.... kan jeg spørre hvor du bor?

Skrevet

Hva er så fantastisk med de støvlene?

De er veldig vakre å se på ;)

Skrevet

Jeg har ikke direkte tynne legger, fikk dem på meg, men de er så vide rundt ankelen at jeg følte meg som en elefant. De har rett og slett ikke særlig flatterende passform. Skuffende, fordi de er skikkelig vakre å se på :)

Gjest en støvel og en sko
Skrevet

De er veldig vakre å se på ;)

Synes de ser ganske alminnelige ut jeg, da...Men jeg er vel ingen moteguru;-)

Skrevet

Ilse Jacobsen på Obs! ? det høres rart ut.... kan jeg spørre hvor du bor?

Ja, på OBS ja. Helt korrekt. Og jeg bor i Vestfold. :-)

Skrevet

Tykke legger vet jeg ikke, men du bør vel ha en tykk lommebok. ;P

Skrevet

De er ikke gode å ha på, disse lange støvlene. Jeg hadde gått for ankelmodellen - de sitter veldig godt. :-)

Jeg er enig med de andre her, om at de er "rare" i fasongen. Ikke la det bli et "must have" for skapet, som aldri blir brukt.

Sjekk ut Søs Jensen, Hunter eller Le Chameau.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1252995137' post='4211802]

De er ikke gode å ha på, disse lange støvlene. Jeg hadde gått for ankelmodellen - de sitter veldig godt. :-)

Jeg er enig med de andre her, om at de er "rare" i fasongen. Ikke la det bli et "must have" for skapet, som aldri blir brukt.

Sjekk ut Søs Jensen, Hunter eller Le Chameau.

''De er ikke gode å ha på, disse lange støvlene. Jeg hadde gått for ankelmodellen - de sitter veldig godt. :-)''

Ankelstøvler du. Det duger ikke når man vasser i myr! ;o) Kjøpte et par knallrøde, steintøffe som lignger veldig på disse Ilse Jacobsen-sakene, kostet 179,- på Europris. :o)

Skrevet

''De er ikke gode å ha på, disse lange støvlene. Jeg hadde gått for ankelmodellen - de sitter veldig godt. :-)''

Ankelstøvler du. Det duger ikke når man vasser i myr! ;o) Kjøpte et par knallrøde, steintøffe som lignger veldig på disse Ilse Jacobsen-sakene, kostet 179,- på Europris. :o)

''Ankelstøvler du. Det duger ikke når man vasser i myr! ;o) Kjøpte et par knallrøde, steintøffe som lignger veldig på disse Ilse Jacobsen-sakene, kostet 179,- på Europris. :o)''

Det burde du ha skjønt før du la i vei... ;-) Dette er ikke bruksstøvler for bærplukking, men heller mer brukandes til regn og slaps på asfalt.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1252995569' post='4211808]

''Ankelstøvler du. Det duger ikke når man vasser i myr! ;o) Kjøpte et par knallrøde, steintøffe som lignger veldig på disse Ilse Jacobsen-sakene, kostet 179,- på Europris. :o)''

Det burde du ha skjønt før du la i vei... ;-) Dette er ikke bruksstøvler for bærplukking, men heller mer brukandes til regn og slaps på asfalt.

Du tror ikke på ramme alvor at jeg har trasket i myra med ankelstøvler!? Så dum er jeg tross alt ikke! ;o) Jeg har laaaange støvler sier jeg jo.

Ankelstøvler er for sprading i urbane strøk.

Skrevet

Du tror ikke på ramme alvor at jeg har trasket i myra med ankelstøvler!? Så dum er jeg tross alt ikke! ;o) Jeg har laaaange støvler sier jeg jo.

Ankelstøvler er for sprading i urbane strøk.

''Så dum er jeg tross alt ikke! ;o)''

Det vet jo ikke jeg noe om! ;-p

Gjest smartclub har de
Skrevet

De selges ut på OBS og Smartclub nå.

For meg var de veldig vide i leggen (men har pipestilkelegger), så smale er de ihvertfall ikke.

Gjest mikkelina
Skrevet

På OBS?

Jepp, Coop har fått tak i et parti og selhger dem for 799. Ils Jacobsen selv har ikke gitt tillatelse til dette, og er opprørt fordi hun ikke vil ha sien produkter i et kjøpesenter.

(Kilde - DN i helgen)

Gjest mikkelina
Skrevet

På OBS?

det var da voldsomt til hikke i tastaturet mitt... ;-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...