Gjest Pyttan Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Barnet er i dag lagt i respirator fordi hun ikke lenger puster selv. For en uke siden var hun i full vigør. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fillolin Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Slike meldinger gjør inntrykk; tenker på min egen sovende, friske 2-åring... Det må være veldig tøffe dager for alle dere i familien nå - håper dere får mulighet for å ta vare på dere selv og hverandre. Sender dere varme tanker 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 :-( *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Det er utrolig trist. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synes jeg Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Livet er så skjørt, og slike historier minner oss på det. Jeg kan bare ane den smerten det må være å gå gjennom noe slikt. Fryktelig vondt og trist. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Så utrolig trist å høre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Så utrolig trist. Står du nære fetteren din og familien? Leste det forrige innlegget ditt der du skrev at han ikke orket å prate med deg fordi han bare kom til å gråte. Kan hende det er det han trenger, en varm klem og støtte fra deg og få grått ut. jeg klarer ikke å forestille meg situasjonen deres, føler virkelig med dem. Da jeg mistet bestefaren min (som sto meg veldig nær), selv om det ikke kan sammenlignes - så trengte jeg bare at noen var der for meg og holdt rundt meg. Det er det som kan trøste litt når ord blir tomme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Så ufattelig trist 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.