Gå til innhold

Oppdatering, dette er trist

Gjest Pyttan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slike meldinger gjør inntrykk; tenker på min egen sovende, friske 2-åring... Det må være veldig tøffe dager for alle dere i familien nå - håper dere får mulighet for å ta vare på dere selv og hverandre. Sender dere varme tanker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synes jeg

Livet er så skjørt, og slike historier minner oss på det. Jeg kan bare ane den smerten det må være å gå gjennom noe slikt. Fryktelig vondt og trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig trist. Står du nære fetteren din og familien? Leste det forrige innlegget ditt der du skrev at han ikke orket å prate med deg fordi han bare kom til å gråte. Kan hende det er det han trenger, en varm klem og støtte fra deg og få grått ut. jeg klarer ikke å forestille meg situasjonen deres, føler virkelig med dem.

Da jeg mistet bestefaren min (som sto meg veldig nær), selv om det ikke kan sammenlignes - så trengte jeg bare at noen var der for meg og holdt rundt meg. Det er det som kan trøste litt når ord blir tomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...