Gjest Tufsen og Tullemor Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Flere som har hatt problemer med den kanalen i kveld? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Nei, ikke jeg iallefall.. Fikk med meg hele "The Bachelorette" 0 Siter
Gjest Tufsen og Tullemor Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Nei, ikke jeg iallefall.. Fikk med meg hele "The Bachelorette" Jeg hadde opptak av det men opptaket var bare en svart skjerm. Må bare vent til helga når reprisen går da. Synd det når det var så spennende no 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Jeg hadde opptak av det men opptaket var bare en svart skjerm. Må bare vent til helga når reprisen går da. Synd det når det var så spennende no Det var en veldig spennende episode, så pass på å få med deg reprisen 0 Siter
Gjest Tufsen og Tullemor Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Det var en veldig spennende episode, så pass på å få med deg reprisen Skal gjør det :-) Er litt spent på om han kjekke piloten kommer tilbake :-) Det så nesten sånn ut på klippet jeg fikk se :-) 0 Siter
Mistera Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Nei, ikke jeg iallefall.. Fikk med meg hele "The Bachelorette" Jeg klarte ikke å vente jeg på å få se alt som skjedde, og tro meg det kommer mere:) Ble superhappy når jeg fant resten på nettet 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Skal gjør det :-) Er litt spent på om han kjekke piloten kommer tilbake :-) Det så nesten sånn ut på klippet jeg fikk se :-) Jeg får vel holde munnen forseglet 0 Siter
Gjest Tufsen og Tullemor Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Jeg får vel holde munnen forseglet Han kom tilbake men ikke som jeg håpet :-) Håpe han Wes ryker ut. For en hæslig type 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Han kom tilbake men ikke som jeg håpet :-) Håpe han Wes ryker ut. For en hæslig type Enig! Og jeg vet hvem hun velger tilslutt også ;-P 0 Siter
Gjest mikkelina Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Enig! Og jeg vet hvem hun velger tilslutt også ;-P Det vet jeg og.. Klarer sjelden la være å søke det opp... ;oP Men må si jeg lurte veldig en stund.. OK, holde munn nå! :-) 0 Siter
Gjest Tufsen og Tullemor Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Enig! Og jeg vet hvem hun velger tilslutt også ;-P Ikke si det :-) :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Det vet jeg og.. Klarer sjelden la være å søke det opp... ;oP Men må si jeg lurte veldig en stund.. OK, holde munn nå! :-) Godt det ikke bare er jeg som er for nysgjerrig til å la være å søke opp slikt 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Ikke si det :-) :-) Neida, jeg skal holde potte tett!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.