Gå til innhold

Apropos Skoringens "cherrox"

Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Jeg har vært fan av disse i 8 vintre nå. I går var jeg å kjøpte 3 par til årets sesong (3 barn). Nesten litt panikk, for de skifter til ny modell, og selv de ansatte mener at dette er en generaltabbe. De nye modellene ser fancy ut, om det er det rette ordet hehe, men er så myke som crocs... De virka håpløse ;-) Jeg sikra noen eksemplarer av gammelmodellen

:-) *klar for slaps*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har alltid vært skeptisk til Skoringen, men da det var tomt for Viking-støvler ved akutt behov for et par år siden endte jeg opp med noen fra Skoringen. Det ble slitt hull etter en måned eller to.... aldri mer :/.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid vært skeptisk til Skoringen, men da det var tomt for Viking-støvler ved akutt behov for et par år siden endte jeg opp med noen fra Skoringen. Det ble slitt hull etter en måned eller to.... aldri mer :/.

Da hadde jeg virkelig klaga på varen! Vi har vært veldig fornøyde.

Viking sine hadde en søm i foret bakpå hælen i fjor, som laga blødende gnagsår på mange barneføtter. Veldig mange par i retur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1252998246' post='4211840]

Viking sine hadde en søm i foret bakpå hælen i fjor, som laga blødende gnagsår på mange barneføtter. Veldig mange par i retur.

Har aldri hatt problemer med Viking - liker dem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1252998246' post='4211840]

Kjekt å høre at det ikke bare var jeg som var pirkete....Leverte inn igjen to par i fjor , akkurat på grunn av sømmen bak i hælen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjekt å høre at det ikke bare var jeg som var pirkete....Leverte inn igjen to par i fjor , akkurat på grunn av sømmen bak i hælen ...

:-)

Det er jo ikke pirk dette, da. Skotøy skal jo ikke gnage høl i føttene på ungene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1253002453' post='4211873]

:-)

Det er jo ikke pirk dette, da. Skotøy skal jo ikke gnage høl i føttene på ungene...

Jo, herregud - det må man jo regne med da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skoringen, nei takk

Det samme opplevde jeg også. Klagde og fikk under tvil et par nye, men de ble like fort slitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme opplevde jeg også. Klagde og fikk under tvil et par nye, men de ble like fort slitte.

Så rart. Mine har hatt Skoringen sine cherroxer hvert eneste år siden eldste var 1 år (hun blir 10 nå), og vi har aldri hatt noen problemer med dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...