Gå til innhold

Feilmelding nettbank.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å logge meg inn via bankid, men får bare feilmelding. Når jeg trykker på feilmeldingen står det unknown source nedover hele sida.

Jeg har avinnstalert Java og lastet det igjen.

Jeg har ringt banken, de fant ikke ut av det.

Jeg får spørsmål fra virusprogrammet mitt om jeg vil tillate programmet og jeg trykker tillat permanent.

Hva mer kan gjøres?

Skrevet

Har du sjekket at du ikke har flere versjoner av Java?

Skrevet

Dersom du har prøvd mange ganger fortløpende å logge deg inn, kan det hende du er utestengd for en kort periode. Hold deg vekke noen dager og prøv så igjen!

Skrevet

Dersom du har prøvd mange ganger fortløpende å logge deg inn, kan det hende du er utestengd for en kort periode. Hold deg vekke noen dager og prøv så igjen!

Takk for svar. Jeg innstalerte et virusprogram her om dagen, som oppfattet java som virus og utestengte det. Nå har jeg fått innstalert et nytt virusprogram som godtar java, så nå er alt i orden.

Skrevet

Hvilken nettleser bruker du?

Takk for svar. Problemet ble løst ved å bytte antivirusprogram.

Skrevet

Har du sjekket at du ikke har flere versjoner av Java?

Takk for svar. Det ordnet seg etter bytte av virusprogram.

Skrevet

Takk for svar. Jeg innstalerte et virusprogram her om dagen, som oppfattet java som virus og utestengte det. Nå har jeg fått innstalert et nytt virusprogram som godtar java, så nå er alt i orden.

Så fint at det ordnet seg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...