Maximia Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Jeg prøver å logge meg inn via bankid, men får bare feilmelding. Når jeg trykker på feilmeldingen står det unknown source nedover hele sida. Jeg har avinnstalert Java og lastet det igjen. Jeg har ringt banken, de fant ikke ut av det. Jeg får spørsmål fra virusprogrammet mitt om jeg vil tillate programmet og jeg trykker tillat permanent. Hva mer kan gjøres? 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Hvilken nettleser bruker du? 0 Siter
Gjest søtmons Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Har du sjekket at du ikke har flere versjoner av Java? 0 Siter
fresja Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Dersom du har prøvd mange ganger fortløpende å logge deg inn, kan det hende du er utestengd for en kort periode. Hold deg vekke noen dager og prøv så igjen! 0 Siter
Maximia Skrevet 15. september 2009 Forfatter Skrevet 15. september 2009 Dersom du har prøvd mange ganger fortløpende å logge deg inn, kan det hende du er utestengd for en kort periode. Hold deg vekke noen dager og prøv så igjen! Takk for svar. Jeg innstalerte et virusprogram her om dagen, som oppfattet java som virus og utestengte det. Nå har jeg fått innstalert et nytt virusprogram som godtar java, så nå er alt i orden. 0 Siter
Maximia Skrevet 15. september 2009 Forfatter Skrevet 15. september 2009 Hvilken nettleser bruker du? Takk for svar. Problemet ble løst ved å bytte antivirusprogram. 0 Siter
Maximia Skrevet 15. september 2009 Forfatter Skrevet 15. september 2009 Har du sjekket at du ikke har flere versjoner av Java? Takk for svar. Det ordnet seg etter bytte av virusprogram. 0 Siter
fresja Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Takk for svar. Jeg innstalerte et virusprogram her om dagen, som oppfattet java som virus og utestengte det. Nå har jeg fått innstalert et nytt virusprogram som godtar java, så nå er alt i orden. Så fint at det ordnet seg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.