Gå til innhold

Kjøpe en liten gave til ufødt barn

Spirello

Anbefalte innlegg

Jada, man skal vel egentlig ikke kjøpe noe før barnet er født.. Men venninna mi får en sønn nå like om hjørnet og hun kommer på middag i dag - så hadde vært hyggelig å kjøpt en bitteliten "gleder-meg" ting til henne :) Hun blir alene med barnet, så jeg har vært mer eller mindre hobby-psykolog og støtte for henne hele veien, og jeg må innrømme jeg gelder meg vanvittig til å bli "tante" :)

Bodyer og tepper har hun mer enn nok av.. så hva skulle det bli da? Hadde vært gøy med noe litt spesielt og "kult". Hun liker svart og litt tøft, selv om "tante" skal kjøpe litt søte klær til nutteungen og. :) Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte en søt liten tøy-skilpadde-rangle da jeg ventet eldstemann :-)

Alle tre ungene har brukt den, og alle vet at den ble kjøpt allerede før de ble født :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøp en: "Min bok om meg som liten". Altså en slik bok som mora må skrive alle de små hendelsene inn i.

Snuppa på 10 synes den er kjempeartig å ha.

''Kjøp en: "Min bok om meg som liten". Altså en slik bok som mora må skrive alle de små hendelsene inn i.''

Mine også synes de bøkene er kjempestas, men jeg var enormt sær på hvilke bøker jeg syntes var fine så jeg lette lenge før jeg fant den jeg ville ha. Synes det var myr som ikke var fint på markedet så jeg ville vært litt forsiktig med det med mindre man kjenner mors smak godt. :o) Men det er meg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Kjøp en: "Min bok om meg som liten". Altså en slik bok som mora må skrive alle de små hendelsene inn i.''

Mine også synes de bøkene er kjempestas, men jeg var enormt sær på hvilke bøker jeg syntes var fine så jeg lette lenge før jeg fant den jeg ville ha. Synes det var myr som ikke var fint på markedet så jeg ville vært litt forsiktig med det med mindre man kjenner mors smak godt. :o) Men det er meg da...

Man kan jo alltid få byttelapp:-) Jeg lette også litt før jeg fant en jeg likte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...