Gå til innhold

Det funka!:-) (se innlegg fra i gårkveld...)

puttelulle

Anbefalte innlegg

Jeg satte hardt mot hardt i går kveld, og sa at jeg kommer til å reise vekk ihelga, og huset skal være strøkent når jeg kommer tilbake, akkurta som om jeg har vært hjemme. Jeg skal ikke ha noe av kopper, fat og skåler rundt om i hele huset, ikke klær som flyter, klærne skal være på plassene sine, vasker han klær, skal de behandles hele veien: henges opp, tørkes, brettes sammen og legges på plass. Om han ikke vasker, skal det iallefall være støvsuget, slik at jeg bare kan slange meg i sofaen hele søndagskvelden.

I dag kom jeg hjem til ny-støvsuget hus i dag, alle kopper og kar var på plass, middagen var laget, og leksene var GJORT!!!!!

Han håper jeg får en fin tur, og bedyrer at det gjør _ingenting_ at jeg reiser bort, han skal nok klare å ha huset og ungene ei hel helg, og samtidig rydde og holde det litt ordentlig..Han unner meg ei helg aleine, påstår han..

Fint! For jeg setter meg på toget fredag kl. 12, og kommer igjen søndag kl. 18.30. Jippi!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Så bra! Da er det bare å håpe at det varer, og at det ikke bare er midlertidig skjerping for å sikre årets jakt! :P

Akkurat DET har jeg og tenkt... Men varer det nåut jakta, så er det plutselig et år til neste "sjau", ihvertfall!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra!!! :) det skulle egentlig bare mangle.. Mange mannfolk blir bortskjemte når kvinnfolka styrer det meste (inkludert min gubbe). Men de må faen meg klare å trå til når a mor ikke er hjemme. de er ikke en av unga. God tur, kos deg masse. Ser du.. det ER håp for mannen din og, men han trenger kanskje at du stiller krav til han. Hvem vil ikke heller slappe av enn å gjøre husarbeid hvis noen andre allikevel tar det? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat DET har jeg og tenkt... Men varer det nåut jakta, så er det plutselig et år til neste "sjau", ihvertfall!:-)

Lag en "plan" over alle oppgaver som skal gjøre hver dag/uke, og sett opp dine og hans og ungas navn, og de soms tår på lista SKAL og MÅ følge det opp. Det funker faktisk. Måtte gjøre det med eksen, og da gjorde han faktisk ting. Mannfokl "ser" ikke alltid at ting må gjøres. De er en annen rase, og det står jeg på ;) Men de er gode å ha også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! You go girl!

Kos deg masse på tur. Og huske endelig på å ikke rydde noe når du kommer hjem, hvis det mot formodning viser seg å være rotete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...