puttelulle Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg satte hardt mot hardt i går kveld, og sa at jeg kommer til å reise vekk ihelga, og huset skal være strøkent når jeg kommer tilbake, akkurta som om jeg har vært hjemme. Jeg skal ikke ha noe av kopper, fat og skåler rundt om i hele huset, ikke klær som flyter, klærne skal være på plassene sine, vasker han klær, skal de behandles hele veien: henges opp, tørkes, brettes sammen og legges på plass. Om han ikke vasker, skal det iallefall være støvsuget, slik at jeg bare kan slange meg i sofaen hele søndagskvelden. I dag kom jeg hjem til ny-støvsuget hus i dag, alle kopper og kar var på plass, middagen var laget, og leksene var GJORT!!!!! Han håper jeg får en fin tur, og bedyrer at det gjør _ingenting_ at jeg reiser bort, han skal nok klare å ha huset og ungene ei hel helg, og samtidig rydde og holde det litt ordentlig..Han unner meg ei helg aleine, påstår han.. Fint! For jeg setter meg på toget fredag kl. 12, og kommer igjen søndag kl. 18.30. Jippi!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Flott - slik skal det gjøres! Ha en flott tur og kos deg og :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dolberta Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Super! Nyt turen Klar tale kan være effektiv 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Flott, puttelulle!!! Ha en fortreffelig helg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Flott! Menn må ofte snakkes til med store bokstaver og klar tale, men da når ofte budskapet gjennom også. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Så bra! Da er det bare å håpe at det varer, og at det ikke bare er midlertidig skjerping for å sikre årets jakt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det er bra at han se ansvaret sitt her:-) Noen ganger må vi si i fra VELDIG klart. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Så bra! Da er det bare å håpe at det varer, og at det ikke bare er midlertidig skjerping for å sikre årets jakt! Akkurat DET har jeg og tenkt... Men varer det nåut jakta, så er det plutselig et år til neste "sjau", ihvertfall!:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Bra!!! det skulle egentlig bare mangle.. Mange mannfolk blir bortskjemte når kvinnfolka styrer det meste (inkludert min gubbe). Men de må faen meg klare å trå til når a mor ikke er hjemme. de er ikke en av unga. God tur, kos deg masse. Ser du.. det ER håp for mannen din og, men han trenger kanskje at du stiller krav til han. Hvem vil ikke heller slappe av enn å gjøre husarbeid hvis noen andre allikevel tar det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Akkurat DET har jeg og tenkt... Men varer det nåut jakta, så er det plutselig et år til neste "sjau", ihvertfall!:-) Lag en "plan" over alle oppgaver som skal gjøre hver dag/uke, og sett opp dine og hans og ungas navn, og de soms tår på lista SKAL og MÅ følge det opp. Det funker faktisk. Måtte gjøre det med eksen, og da gjorde han faktisk ting. Mannfokl "ser" ikke alltid at ting må gjøres. De er en annen rase, og det står jeg på Men de er gode å ha også da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Så bra! You go girl! Kos deg masse på tur. Og huske endelig på å ikke rydde noe når du kommer hjem, hvis det mot formodning viser seg å være rotete. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.