Gjest togli Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Kvalmt og sykt - og det av et tilsynelatende moderne statssystem :-( http://www.abcnyheter.no/node/95867 0 Siter
Helmi Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 En bestialsk straffemetode...uansett hvor og hvordan det utføres 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 En bestialsk straffemetode...uansett hvor og hvordan det utføres Enig! Jeg vemmes over at såkalt "moderne" land fortsatt driver med slike straffemetoder :-( Sett dem gjerne i fengsel på livstid, men dødsstraff kommer jeg aldri til å godta... 0 Siter
mrxx Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Svært synd at de ikke har metoder som virker skikkelig i stedenfor å rote det til så jævlig. Men når det er sagt så synes jeg ikke synd på mannen. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 "Gråtende av smerte ba den dødsdømte fangen underveis om å få snakke med forsvareren" Huff da, men den 14 år gamle jente gråt sikkert like mye under voldtekten og rett før drapet. Så nei jeg synes ikke sånn kjempe synd på han. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Svært synd at de ikke har metoder som virker skikkelig i stedenfor å rote det til så jævlig. Men når det er sagt så synes jeg ikke synd på mannen. Man kan godt si han fikk som fortjent, det er allikevel for jævlig idiotisk å, med loven i hånd, drepe folk! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 "Gråtende av smerte ba den dødsdømte fangen underveis om å få snakke med forsvareren" Huff da, men den 14 år gamle jente gråt sikkert like mye under voldtekten og rett før drapet. Så nei jeg synes ikke sånn kjempe synd på han. Man kan godt si han hadde godt av det, men det jeg reagerer på er først og fremst at USA fortsatt praktiserer noe så primitivt som dødsstraff, og at de ikke engang kan klare å forholde seg til loven om at det skal gå raskt og smertefritt(?) unna. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Dødsstraff er grotesk. "Du drepte, så da dreper vi deg. Men det blir helt annerledes, fordi -vi- gjør det som straff med loven i hånd." *rister på hodet* Mennesker er dyr, det er i hvert fall helt sikkert. 0 Siter
skal Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Dødsstraff er grotesk. "Du drepte, så da dreper vi deg. Men det blir helt annerledes, fordi -vi- gjør det som straff med loven i hånd." *rister på hodet* Mennesker er dyr, det er i hvert fall helt sikkert. Signerer denne! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Man kan godt si han hadde godt av det, men det jeg reagerer på er først og fremst at USA fortsatt praktiserer noe så primitivt som dødsstraff, og at de ikke engang kan klare å forholde seg til loven om at det skal gå raskt og smertefritt(?) unna. Jeg er ikke for dødsstraff jeg heller, men det er ikke fordi jeg ikke synes en drapsdømt fange fortjener å dø, men fordi sjansen for at henrette en unskyldig person er tilstedet. Så jeg er enig med deg i at det er primitivt av USA å fortsatt henrette folk, men det er mye med det amerikanske rettssystemet som er relavtivt sykt. 0 Siter
Gjest sadman Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 En bestialsk straffemetode...uansett hvor og hvordan det utføres Ikke noe verre enn å avlive en hund eller katt hos veterinæren. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Rettssystemet i USA er sykt, og dødsstraff er inhumant. Det er forstemmende at et stort og “demokratisk” land som USA praktiserer denne usiviliserte straffemetoden. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Dødsstraff er grotesk. "Du drepte, så da dreper vi deg. Men det blir helt annerledes, fordi -vi- gjør det som straff med loven i hånd." *rister på hodet* Mennesker er dyr, det er i hvert fall helt sikkert. Kunne ikke vært mer enig! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Jeg er ikke for dødsstraff jeg heller, men det er ikke fordi jeg ikke synes en drapsdømt fange fortjener å dø, men fordi sjansen for at henrette en unskyldig person er tilstedet. Så jeg er enig med deg i at det er primitivt av USA å fortsatt henrette folk, men det er mye med det amerikanske rettssystemet som er relavtivt sykt. Sant det... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Rettssystemet i USA er sykt, og dødsstraff er inhumant. Det er forstemmende at et stort og “demokratisk” land som USA praktiserer denne usiviliserte straffemetoden. Ja, det er igrunnen ganske utrolig :-( 0 Siter
Gjest sadman Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Rettssystemet i USA er sykt, og dødsstraff er inhumant. Det er forstemmende at et stort og “demokratisk” land som USA praktiserer denne usiviliserte straffemetoden. Øye for øye, tann for tann. Det eneste som er inhumant er at han må vente i 18 år på å bli henrettet. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Øye for øye, tann for tann. Det eneste som er inhumant er at han må vente i 18 år på å bli henrettet. "Øye for øye, tann for tann" hørte middelalderen til. 0 Siter
Gjest sadman Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Dødsstraff er grotesk. "Du drepte, så da dreper vi deg. Men det blir helt annerledes, fordi -vi- gjør det som straff med loven i hånd." *rister på hodet* Mennesker er dyr, det er i hvert fall helt sikkert. Hvem som er dyret her er vel vel klart. 0 Siter
Gjest sadman Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 "Øye for øye, tann for tann" hørte middelalderen til. Det er avvliningsmetodene i Iran og andre land i regionen som hører middelalderen til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.