Gjest mikkelina Skrevet 17. september 2009 Skrevet 17. september 2009 Vel, ikke akkurat en Fritzl-sak nei, ingen ble holdt innesperret her. Men historien er grusom likevel.. Utrolig at VG føler behov for å dramatisere ytterligere ved å sammenligne med Fritzl... http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=594941 Stakkars, stakkars jente. 0 Siter
Luska Skrevet 17. september 2009 Skrevet 17. september 2009 Og mora mistenkte aldri noe... Ganske utrolig ( 0 Siter
Gjest mikkke Skrevet 17. september 2009 Skrevet 17. september 2009 Og mora mistenkte aldri noe... Ganske utrolig ( "Mødre" tror de er oppvakte, men de er utrolig lette å lure - ser det ut til. De fleste av dere her inne har jo kvittet dere med livsledsager, vi sier heldigvis. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. september 2009 Skrevet 17. september 2009 Moras unnskyldning da - "vi bor i et så stort hus at jeg ikke hadde noen mistanke"... Ja, kjøss katta du. 0 Siter
signaturløs Skrevet 17. september 2009 Skrevet 17. september 2009 "Mødre" tror de er oppvakte, men de er utrolig lette å lure - ser det ut til. De fleste av dere her inne har jo kvittet dere med livsledsager, vi sier heldigvis. ''"Mødre" tror de er oppvakte, men de er utrolig lette å lure - ser det ut til.'' Tror nok disse mødrene visste mer enn de vil innrømme... Tror ikke ett sekund på at de ikke "visste noe"... Hah, jommen sa jeg smør! :-( 0 Siter
signaturløs Skrevet 17. september 2009 Skrevet 17. september 2009 Moras unnskyldning da - "vi bor i et så stort hus at jeg ikke hadde noen mistanke"... Ja, kjøss katta du. ja, kjøss katta... det er en av de teiteste forklaringer jeg har hørt i slike saker... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 17. september 2009 Skrevet 17. september 2009 Syk verden vi lever i... Stakkars menneske.. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. september 2009 Skrevet 17. september 2009 "Mødre" tror de er oppvakte, men de er utrolig lette å lure - ser det ut til. De fleste av dere her inne har jo kvittet dere med livsledsager, vi sier heldigvis. ''De fleste av dere her inne har jo kvittet dere med livsledsager, vi sier heldigvis.'' LOL 0 Siter
Gjest mikkelina Skrevet 17. september 2009 Skrevet 17. september 2009 "Mødre" tror de er oppvakte, men de er utrolig lette å lure - ser det ut til. De fleste av dere her inne har jo kvittet dere med livsledsager, vi sier heldigvis. Nå må du huske at du selv også har en mor da, mikkkemus ;-) 0 Siter
Gjest mikkke Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 ''"Mødre" tror de er oppvakte, men de er utrolig lette å lure - ser det ut til.'' Tror nok disse mødrene visste mer enn de vil innrømme... Tror ikke ett sekund på at de ikke "visste noe"... Hah, jommen sa jeg smør! :-( Da er vi enige ;-) Kvinner ER noen "rovdyr". 0 Siter
Gjest mikkke Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 Nå må du huske at du selv også har en mor da, mikkkemus ;-) Hun nøyer seg med nabogubben:-) 0 Siter
signaturløs Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 Da er vi enige ;-) Kvinner ER noen "rovdyr". Nei, vi er IKKE enige i at kvinner generelt er noen rovdyr, nei! Jeg mente mødre (kvinner) i disse sakene som har vært framme i media den siste tida, som hevder at de ikke visste eller ante noen ting av incestforholdet. Veldig merkelig da, når dattera som moren ser er hjemme hver eneste dag, aldri går ut, osv, plutselig blir gravid og føder barn etter barn. Det vitner om dårlig innsikt, dårlige antenner og dårlig forhold til sin datter. Hun kjenner da ikke sitt eget barn, ser ikke at dattera sliter, osv. Når det er sagt er moren kanskje totalt underkuet og livredd for sin egen ektemann slik at hun ikke tør å si ifra eller gjøre noe med saken. Men å påstå at hun "ikke visste noe", er drøyt. Innerst inne vet mødre slikt. 0 Siter
Gjest mikkke Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Nei, vi er IKKE enige i at kvinner generelt er noen rovdyr, nei! Jeg mente mødre (kvinner) i disse sakene som har vært framme i media den siste tida, som hevder at de ikke visste eller ante noen ting av incestforholdet. Veldig merkelig da, når dattera som moren ser er hjemme hver eneste dag, aldri går ut, osv, plutselig blir gravid og føder barn etter barn. Det vitner om dårlig innsikt, dårlige antenner og dårlig forhold til sin datter. Hun kjenner da ikke sitt eget barn, ser ikke at dattera sliter, osv. Når det er sagt er moren kanskje totalt underkuet og livredd for sin egen ektemann slik at hun ikke tør å si ifra eller gjøre noe med saken. Men å påstå at hun "ikke visste noe", er drøyt. Innerst inne vet mødre slikt. *Når det er sagt er moren kanskje totalt underkuet og livredd for sin egen ektemann slik at hun ikke tør å si ifra eller gjøre noe med saken.* Kanskje hun ikke hadde klokke på komfyren en gang ;-) 0 Siter
Gjest mikkelina Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 *Når det er sagt er moren kanskje totalt underkuet og livredd for sin egen ektemann slik at hun ikke tør å si ifra eller gjøre noe med saken.* Kanskje hun ikke hadde klokke på komfyren en gang ;-) Det er greit å kødde med ting, men når du svarer slik i en tråd om et veldig seriøst tema, fremstår du bare som patetisk.. 0 Siter
Gjest mikkke Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Det er greit å kødde med ting, men når du svarer slik i en tråd om et veldig seriøst tema, fremstår du bare som patetisk.. Enig! Det er jo ikke UTEN grunn at her er stort sett bare enslige kvinner. Menn er noe dere kan klare dere uten. Endelig har dere funnet ut av dette! 0 Siter
Gjest mikkelina Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Enig! Det er jo ikke UTEN grunn at her er stort sett bare enslige kvinner. Menn er noe dere kan klare dere uten. Endelig har dere funnet ut av dette! Jeg synes du er en fjott, men jeg har tvert imot inntrykket av at de fleste damene her er i faste forhold. Og siden det er flest kvinner her gir det liten mening telle opp antall single damer kontra single menn. Det å bruke DOL som et måleinstrument for kvinner generelt, betyr jo bare at du burde ta deg et grunnfag i sosiologi. 0 Siter
Gjest mikkke Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Jeg synes du er en fjott, men jeg har tvert imot inntrykket av at de fleste damene her er i faste forhold. Og siden det er flest kvinner her gir det liten mening telle opp antall single damer kontra single menn. Det å bruke DOL som et måleinstrument for kvinner generelt, betyr jo bare at du burde ta deg et grunnfag i sosiologi. *Jeg synes du er en fjott Fy, så stygg du er mot meg nå! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.