Lotte :o) Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 :-) Re dette med ensomme ryttere: Det var som han svensken skrev i sin western-roman: "Solen var i ferd med å gå ned og farget himmelen blodrød. Da dukket en ensom rytter opp i horisonten. Like etter dukket det opp enda en, og nok en, og enda en til, og snart var hele horisonten fylt av ensomme ryttere" :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Digital Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Ja, det går meget bra å ta med dine barn og mann!? på cruise. Karibien er jo fantastisk! St.Thomas, Antigua, St Barth, Guadelope, St Kitts, St John, Martinique, Prøv å få med deg ett par av disse øyene! Barna kommer til å bli maskoter ombord og det er tilbud for ALLE om bord på de fleste skip og spennende ekskursjoner "ashore" God tur! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cruise fan Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Så flott å høre Er det lov til å spørre hvor dere reiste og med hvilket rederi? Vi reiste med Royal Caribien Cruise Line. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Vi reiste med Royal Caribien Cruise Line. *Humrer* Kanskje min kjære jobbet på båten dere reiste med. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ja, jentene er flinke til å passe lillebror - så det blir nok ikke noe problem sånn innimellom. Så du hadde ikke sett mørkt på det å dra på cruise 1 uke med en 4-åring så sant fascilitetene er der? Absolutt ikke! De har jo mye som skjer for barna. Skattejakt osv. (for litt større barn) der storesøster kan ta med lillemann sikkert. Lekerom, basseng osv. Hadde poden min hatt større søsken hadde jeg ikke vært i tvil et sekund engang. Tror det hadde vært kjempestas. Masse god mat og desserter de kan spise hva de vil! Hehe.. Buffet er kjempestas for gutten min, særlig dessertbordet etter middag. Jeg tror dere ville fått en knalltur. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.