Gå til innhold

Taylorshoes.com

Anbefalte innlegg

Gjest Vil ha UGG`s
Skrevet

Er det noen som har bestillt fra taylorshoes.com, og som vet hva en må beregne å betale i toll for ett par UGG`s til ca. USD 120-130.

Skrevet

Jeg har ikke bestilt derfra, men fra andre steder der jeg har bestilt får du et fortollingsgebyr på kr 103 + 25 % mva beregnet av varens verdi.

Gjest vil ha UGG`s
Skrevet

Jeg har ikke bestilt derfra, men fra andre steder der jeg har bestilt får du et fortollingsgebyr på kr 103 + 25 % mva beregnet av varens verdi.

Takk, da sparer jeg ihvertfall 6-700 kr.

Skrevet

Det er mulig du må betale 10% toll i tillegg til moms og gebyr, litt uskker på om det er toll på sko. Det er ihvertfall toll på klær fra USA.

Og - på den annen side - Taylorshoes har ikke faktura i pakken og har alle gangene jeg har bestilt skrevet lavere verdi på pakken enn reell verdi. Jeg har bestilt under tollgrensen hver gang, så jeg vet ikke hva praksis er for dyrere saker, men jeg er temmelig sikker på at du går i positiv favør....

Skrevet

Takk, da sparer jeg ihvertfall 6-700 kr.

Hvordan kan du spare så mye, det skjønner jeg ikke? Du kan jo kjøpe Ugg's på Brandos til 12-1300 kr. De sender uten frakt. jeg har kjøpt mye varer fra USA, noen ganger må jeg betale toll, andre ganger kommer pakka direkte hjem til meg. Hvis en må betale toll, lønner det seg ikke.

Jeg skal også ha Ugg's, men velger nok Brandos denne gangen. Norsk nettbutikk.

Gjest vil ha UGG`s
Skrevet

Hvordan kan du spare så mye, det skjønner jeg ikke? Du kan jo kjøpe Ugg's på Brandos til 12-1300 kr. De sender uten frakt. jeg har kjøpt mye varer fra USA, noen ganger må jeg betale toll, andre ganger kommer pakka direkte hjem til meg. Hvis en må betale toll, lønner det seg ikke.

Jeg skal også ha Ugg's, men velger nok Brandos denne gangen. Norsk nettbutikk.

De har ikke Ugg`s til 12-1300 kr. for voksne på Brandos. De har heller ikke den modellen som jeg ønsker meg. Det er vanlig butikk pris på de Ugg`sene som Brandos leverer. Det er fint at frakt er inkl., men for oss som bor i Oslo er det nok av butikker som fører Ugg`s.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...