Gå til innhold

Uventet besøk

Gjest Trøtt og uopplagt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk å lov at jeg bor på et sted hvor det er vanlig å komme på/motta uventet besøk :)

Alltid like koselig. Om det er en dag jeg er trøtt, ja ja, hva så, koselig med en venninneprat :).

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Takk å lov at jeg bor på et sted hvor det er vanlig å komme på/motta uventet besøk :)

Alltid like koselig. Om det er en dag jeg er trøtt, ja ja, hva så, koselig med en venninneprat :).

''Alltid like koselig. Om det er en dag jeg er trøtt, ja ja, hva så, koselig med en venninneprat ''

Tja.

Jeg liker spontane besøk og håper de fortsetter å komme. Men at jeg av og til er veldig sliten og venter på at besøket tar slutt, kan jeg gjerne innrømme. ;-)

Skrevet

Jeg har venner som heldigvis tør stikke innom uten å melde fra på forhånd.

Jeg håper indelig de fortsetter med det.

Jeg også! :-) Ikke lar jeg panikken gripe meg om jeg har en hybelkanin eller to, heller. Vennskap er viktigst! :-)

Skrevet

På en måte skulle det vært mer vanlig, for da MÅTTE huset vært noenlunde i orden. Nå for tida er det helt bomba her hver dag. Så jeg hadde ikke lukket opp om noen stod utenfor og ville inn.

Det er jo bare å snu tankegangen litt ift å holde det i orden, da. Aldri forlat et rom i kaos. Da er det nemlig nogenlunde i orden neste gang du kikker inn på det rommet. :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1253298862' post='4214204]

Det er jo bare å snu tankegangen litt ift å holde det i orden, da. Aldri forlat et rom i kaos. Da er det nemlig nogenlunde i orden neste gang du kikker inn på det rommet. :-)

Lettere sagt enn gjort :o) Jeg har så mye fritid nå at jeg får så dårlig tid. Hehe

Skrevet

Lettere sagt enn gjort :o) Jeg har så mye fritid nå at jeg får så dårlig tid. Hehe

;-)

Gjest honnicorn
Skrevet

Jeg liker best uanmeldte besøk, for da kan ikke gjesten forvente for mye oppdekning av kaker e.l. pluss at de da må tåle at det ikke er ryddig i huset.

Skrevet

Jeg liker ikke uventa besøk. Det hender at det er skikkelig rotete hjemme hos oss, og jeg liker å ha muligheten til å rydde opp før noen kommer!

Skrevet

Noen ganger passer det bra, andre ganger passer det ikke.

Det er jo lov å si at det ikke passer. :0)

Gjest Ryddig, men ikke fanatiker!
Skrevet

Flaut når en har det rotete og kanskje er ufresh og så kommer det noen på døra.. Foretrekker helt klart at folk sier i fra at de tar seg en tur.

Hva med å holde hus og kropp i en slik forfatning at det ikke vil være noen katastrofe om det kom noen? :-)

Gjest Ryddig, men ikke fanatiker!
Skrevet

Jeg synes uanmeldte besøk er veldig koselig, selv om de av og til må hoppe over ting i gangen for å komme inn på kjøkkenet. Slik lever vi, og det vet mine venner.

Når det er sagt, så synes jeg venninna di er helt stupid som kommer på besøk etter det du svarte henne.

Gjest signatura
Skrevet

Hva med å holde hus og kropp i en slik forfatning at det ikke vil være noen katastrofe om det kom noen? :-)

Det er helt klart en fordel å ha det noenlunde pent til enhver tid, men det har en tendens til å bli veldig fort rotete og vi er ikke så flinke til å rydde og vaske. Blir mye skippertak og med en toåring så er det stadig brødsmuler, leker og div som gjør at det ser litt shabby ut nesten uansett. Men etter en noen uanmeldte besøk i det siste har jeg helt klart tenkt å skjerpe meg med å holde huset mer i orden. :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...