Gjest nikkot Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 Takk å lov at jeg bor på et sted hvor det er vanlig å komme på/motta uventet besøk Alltid like koselig. Om det er en dag jeg er trøtt, ja ja, hva så, koselig med en venninneprat . 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 Takk å lov at jeg bor på et sted hvor det er vanlig å komme på/motta uventet besøk Alltid like koselig. Om det er en dag jeg er trøtt, ja ja, hva så, koselig med en venninneprat . ''Alltid like koselig. Om det er en dag jeg er trøtt, ja ja, hva så, koselig med en venninneprat '' Tja. Jeg liker spontane besøk og håper de fortsetter å komme. Men at jeg av og til er veldig sliten og venter på at besøket tar slutt, kan jeg gjerne innrømme. ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 Jeg har venner som heldigvis tør stikke innom uten å melde fra på forhånd. Jeg håper indelig de fortsetter med det. Jeg også! :-) Ikke lar jeg panikken gripe meg om jeg har en hybelkanin eller to, heller. Vennskap er viktigst! :-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 På en måte skulle det vært mer vanlig, for da MÅTTE huset vært noenlunde i orden. Nå for tida er det helt bomba her hver dag. Så jeg hadde ikke lukket opp om noen stod utenfor og ville inn. Det er jo bare å snu tankegangen litt ift å holde det i orden, da. Aldri forlat et rom i kaos. Da er det nemlig nogenlunde i orden neste gang du kikker inn på det rommet. :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1253298862' post='4214204] Det er jo bare å snu tankegangen litt ift å holde det i orden, da. Aldri forlat et rom i kaos. Da er det nemlig nogenlunde i orden neste gang du kikker inn på det rommet. :-) Lettere sagt enn gjort ) Jeg har så mye fritid nå at jeg får så dårlig tid. Hehe 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 Lettere sagt enn gjort ) Jeg har så mye fritid nå at jeg får så dårlig tid. Hehe ;-) 0 Siter
Gjest honnicorn Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 Jeg liker best uanmeldte besøk, for da kan ikke gjesten forvente for mye oppdekning av kaker e.l. pluss at de da må tåle at det ikke er ryddig i huset. 0 Siter
org Skrevet 19. september 2009 Skrevet 19. september 2009 Jeg liker ikke uventa besøk. Det hender at det er skikkelig rotete hjemme hos oss, og jeg liker å ha muligheten til å rydde opp før noen kommer! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 Noen ganger passer det bra, andre ganger passer det ikke. Det er jo lov å si at det ikke passer. :0) 0 Siter
Gjest Ryddig, men ikke fanatiker! Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 Flaut når en har det rotete og kanskje er ufresh og så kommer det noen på døra.. Foretrekker helt klart at folk sier i fra at de tar seg en tur. Hva med å holde hus og kropp i en slik forfatning at det ikke vil være noen katastrofe om det kom noen? :-) 0 Siter
Gjest Ryddig, men ikke fanatiker! Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 Jeg synes uanmeldte besøk er veldig koselig, selv om de av og til må hoppe over ting i gangen for å komme inn på kjøkkenet. Slik lever vi, og det vet mine venner. Når det er sagt, så synes jeg venninna di er helt stupid som kommer på besøk etter det du svarte henne. 0 Siter
Gjest signatura Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 Hva med å holde hus og kropp i en slik forfatning at det ikke vil være noen katastrofe om det kom noen? :-) Det er helt klart en fordel å ha det noenlunde pent til enhver tid, men det har en tendens til å bli veldig fort rotete og vi er ikke så flinke til å rydde og vaske. Blir mye skippertak og med en toåring så er det stadig brødsmuler, leker og div som gjør at det ser litt shabby ut nesten uansett. Men etter en noen uanmeldte besøk i det siste har jeg helt klart tenkt å skjerpe meg med å holde huset mer i orden. :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.