waxo Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 Absolutt. På samme måte som ost skåret med riflet ostehøvel smaker så utrolig mye bedre. Ostet skåret med annet enn riflet høvel er rett og slett ikke ost :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. september 2009 Skrevet 19. september 2009 Det der har vi funnet ut også, har bare ikke hatt fantasi nok til å kalle det tapas. Det skal jeg begynne med 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. september 2009 Skrevet 19. september 2009 Det der har vi funnet ut også, har bare ikke hatt fantasi nok til å kalle det tapas. Det skal jeg begynne med Evt. kaller du det prinsessemat eller hva det nå er som får ungene interessert;) For noen år siden var min noe kresne nevø hos oss på middag. Jeg laga mexikansk gryterett, noe han iallefall ikke likte! Jeg sa det var Pokemon-pølsegryte (han hadde dilla på Pokemon den perioden) og da ble han en smule mer interessert... Han åt som bare det og dro hjem til sin mor og fortalte om den fantastiske Pokemonpølsegryta til tante togli ;-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Evt. kaller du det prinsessemat eller hva det nå er som får ungene interessert;) For noen år siden var min noe kresne nevø hos oss på middag. Jeg laga mexikansk gryterett, noe han iallefall ikke likte! Jeg sa det var Pokemon-pølsegryte (han hadde dilla på Pokemon den perioden) og da ble han en smule mer interessert... Han åt som bare det og dro hjem til sin mor og fortalte om den fantastiske Pokemonpølsegryta til tante togli ;-) Hi, hi - manipulering er kuult Reklamens makt osv 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.