Gå til innhold

Tips til matleie unger :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Absolutt. På samme måte som ost skåret med riflet ostehøvel smaker så utrolig mye bedre.

Ostet skåret med annet enn riflet høvel er rett og slett ikke ost :-)

Skrevet

Det der har vi funnet ut også, har bare ikke hatt fantasi nok til å kalle det tapas. Det skal jeg begynne med :)

Skrevet

Det der har vi funnet ut også, har bare ikke hatt fantasi nok til å kalle det tapas. Det skal jeg begynne med :)

Evt. kaller du det prinsessemat eller hva det nå er som får ungene interessert;)

For noen år siden var min noe kresne nevø hos oss på middag. Jeg laga mexikansk gryterett, noe han iallefall ikke likte! Jeg sa det var Pokemon-pølsegryte (han hadde dilla på Pokemon den perioden) og da ble han en smule mer interessert... Han åt som bare det og dro hjem til sin mor og fortalte om den fantastiske Pokemonpølsegryta til tante togli ;-)

Skrevet

Evt. kaller du det prinsessemat eller hva det nå er som får ungene interessert;)

For noen år siden var min noe kresne nevø hos oss på middag. Jeg laga mexikansk gryterett, noe han iallefall ikke likte! Jeg sa det var Pokemon-pølsegryte (han hadde dilla på Pokemon den perioden) og da ble han en smule mer interessert... Han åt som bare det og dro hjem til sin mor og fortalte om den fantastiske Pokemonpølsegryta til tante togli ;-)

Hi, hi - manipulering er kuult :) Reklamens makt osv :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...