Gå til innhold

Kjøpe lammeskinn-hvor?

Rith

Anbefalte innlegg

Er ute etter et lammeskinn til 3mnd gammel baby, det skal være i senga men lurer også på om jeg skal bruke det i vogna når det trengs.

Har sett at noen klager over skikkelig sauelukt som ikke går over etter lufting, det vil jeg selvsagt ikke ha.

Ellers er jeg ute etter et som er stort, korthåret, mykt og godt. :)

Hvor kjøper jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

De fleste barneutstyrsbutikker har greie lammeskinn til under 500,-.

Har du en tusenlapp til dette bruket, så er Nøstebarn sine lammefell utrolig deilige. Jeg har stått i butikken og nesten kjøpt flere ganger, men så tenker jeg at småen klarte seg med det han hadde fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste barneutstyrsbutikker har greie lammeskinn til under 500,-.

Har du en tusenlapp til dette bruket, så er Nøstebarn sine lammefell utrolig deilige. Jeg har stått i butikken og nesten kjøpt flere ganger, men så tenker jeg at småen klarte seg med det han hadde fra før.

Problemet med nøstebarn er igrunnen ikke hva man skal kjøpe, men hva man skal la være å kjøpe - av alt man har lyst på :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skal det helst ikke være minst mulig behandlet når en baby skal sove på det?

Man "skal" så mye når det gjelder barn. Det gjelder å ha det helt riktige (og dyre) utstyret, for kun det beste er jo godt nok for de små...

Ikea sine skinn er ikke skadelige. Da hadde de ikke fått lov å selge dem. Nøstebarn sine skinn er deilige, for all del, men de koster fire ganger så mye, og jeg kan love deg at ungene sover like godt på det billigere skinnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.nostebarn.no

Vi kjøpte riktignok av en bekjent - men treåringen har det i senga enda. 'Jeg vil sove på ulla mi' sier hun :-)

He he, min sjuåring klorer seg fortsatt til lammeskinnet sitt. Er helt umulig å sove uten når det blir høsten:-) Han er en skikkelig frossenpinne da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, min sjuåring klorer seg fortsatt til lammeskinnet sitt. Er helt umulig å sove uten når det blir høsten:-) Han er en skikkelig frossenpinne da..

Min sparker av seg alt av tepper og dyner - så skinnet er nok deilig, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man "skal" så mye når det gjelder barn. Det gjelder å ha det helt riktige (og dyre) utstyret, for kun det beste er jo godt nok for de små...

Ikea sine skinn er ikke skadelige. Da hadde de ikke fått lov å selge dem. Nøstebarn sine skinn er deilige, for all del, men de koster fire ganger så mye, og jeg kan love deg at ungene sover like godt på det billigere skinnet :)

IKEA sine saueskinn synes jeg har en veldig ubhagelig lukt etter vask, helt ulik de andre skikkelige babyskinn vi har.

De må være behandlet med noe som ikke er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKEA sine saueskinn synes jeg har en veldig ubhagelig lukt etter vask, helt ulik de andre skikkelige babyskinn vi har.

De må være behandlet med noe som ikke er bra.

Jeg har vasket våre mange ganger, og aldri opplevd ubehagelig lukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har kjøpt på Nøstebarn. Både 7,5-åringen og 10-åringen bruker sine skinn fremdeles, jenutungen hele året og guttungen bare om vinteren. -så da er ikke den høye prisen noe argument synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men selger Ikea sine lammeskinn som babyutstyr? Jeg har bare sett dem i møbeltilbehørsavdelingen på samme plass som puter og duker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...