Rith Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Dagene vil etterhvert bli lange, og vi har ikke så mange gjøremål. Vurderer etterhvert å begynne på treningsstudio, men er det egentlig noe særlig å ta med babyen dit? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Mange steder har barnepass. Jeg trente mens Datra sov i vogna på barnepassen. Glimrende ordning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest djgsj Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Noen steder er det "trim med baby" også. Ellers er det en lur ide å trene i sovetiden til babyen om den feks kan ligge i vogna/bag mens du trener. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mikkelina Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Funker for noen, ikke for alle. Prøvde et par ganger da min eldste var baby, men han trivdes overhodet ikke der, bare skreik. Så jeg ble hentet av barnepasserne begge gangene. Etter det gikk jeg trilleturer istedet.... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest plussvarianten Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hvorfor ikke heller trille babyen opp en lang bakke? Det er gratis, og like bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg gjorde det en periode. Men samvittigheten sa etter hvert nei. Først barnehage, så videre barnepass på treningssenter for at jeg skulle få trena. Dagene ble rett og slett for lange for henne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg er negativ til det. Det er bakteriebombeplass nr 1. Ego foreldre har en tendens til å ta med seg barn som er hjemme fra barnehage pga sykdom, for selv å trene. Dessuten er det ofte 16-åringer som passer en skokk med unger. Ja, jeg har snudd i døra et par ganger pga av dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg ser at svært mange nybakte mødre gjør det på Elixia der jeg trener hvertfall. Der er det barnepass fra 9 til 12 og 15 til 20, og spesielt på morgentimene er det stappfult av babyer - på ettermiddagen er det flest større barn. Ser ut til å gå helt knirkefritt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1253395666' post='4214706] Jeg er negativ til det. Det er bakteriebombeplass nr 1. Ego foreldre har en tendens til å ta med seg barn som er hjemme fra barnehage pga sykdom, for selv å trene. Dessuten er det ofte 16-åringer som passer en skokk med unger. Ja, jeg har snudd i døra et par ganger pga av dette. Useriøst senter eller? Sånn er det aldri på barnepassen der jeg trener (Elixia)... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Useriøst senter eller? Sånn er det aldri på barnepassen der jeg trener (Elixia)... Det er Elixia, ja. Desverre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1253399262' post='4214741] Det er Elixia, ja. Desverre. Oh, kjipt. Mine erfaringer med dem er veldig gode. Damene som er der på formiddagen vil jeg tro er rundt 30. På ettermiddagen er de yngre - 20 til 25, men da er det stort sett også bare eldre barn der. Det er både ballrom, kinorom, store togbaner, leker, tegnebord osv - og så kan de ha med seg type Nintendo DS og sitte sammen i en putekrok og spille. For de minste er det et stort "polstret" område der de kan krabbe rundt, i tillegg til det overnevnte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Ta med deg babyen og kos deg;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1253395666' post='4214706] Jeg er negativ til det. Det er bakteriebombeplass nr 1. Ego foreldre har en tendens til å ta med seg barn som er hjemme fra barnehage pga sykdom, for selv å trene. Dessuten er det ofte 16-åringer som passer en skokk med unger. Ja, jeg har snudd i døra et par ganger pga av dette. Så bare fortsett å snu:( Kanskje noen av de som trener der brygger på litt av hvert...? Bedre for deg å trene hjemme! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mikkelina Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1253395666' post='4214706] Jeg er negativ til det. Det er bakteriebombeplass nr 1. Ego foreldre har en tendens til å ta med seg barn som er hjemme fra barnehage pga sykdom, for selv å trene. Dessuten er det ofte 16-åringer som passer en skokk med unger. Ja, jeg har snudd i døra et par ganger pga av dette. Har 16-åringer lov å passe ungene på Elixia? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.