Gjest Tatjana Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg vurderer å ta opp en gammel hobby, nemlig ridning. Men så har jeg kvittet meg med ridebuksene, og trenger å kjøpe nye. Jeg har søkt litt rundt på nett, og finner mange fine, men fasongen blir feil til meg. Jeg er ikke overvektig, men jeg har ikke typisk "kvinnefasong", dvs jeg har ikke spesielt smal midje. Jeg er mer slik rett opp og ned. Alle ridebukser jeg finner er veldig innsvingt i livet, slik at hvis de skal passe rundt midjen blir de altfor store over hoftene og baken. Noen som vet hvor jeg kan få tak i ridebukser med mer rett opp og ned-fasong? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dette er et nick Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Har du prøvd herrefasong? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Nå vet jeg ikke om det finnes ridebukser med herrefasong, men du kan jo spørre for det høres jo ut som det kan passe bedre til deg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Har du prøvd herrefasong? Må nok prøve å finne det. Har du tips om merker? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Nå vet jeg ikke om det finnes ridebukser med herrefasong, men du kan jo spørre for det høres jo ut som det kan passe bedre til deg? Spørs om jeg må lete etter det ja. Du vet ikke tilfeldigvis om noen gode merker? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Spørs om jeg må lete etter det ja. Du vet ikke tilfeldigvis om noen gode merker? :-) Jeg har en Easy Rider og den har jeg brukt mye, men for noen år siden kjøpte jeg en Mountain Horse på XXL og den er myyyye bedre! Begge disse har litt kvinnefasong da, men du kan jo prøve en i butikken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg har en Easy Rider og den har jeg brukt mye, men for noen år siden kjøpte jeg en Mountain Horse på XXL og den er myyyye bedre! Begge disse har litt kvinnefasong da, men du kan jo prøve en i butikken. Mountain Horse og Easy Rider. *notere* Takker & bukker! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dette er et nick Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Må nok prøve å finne det. Har du tips om merker? :-) Nei, beklager, jeg har ikke noe merkenavn. Datteren min kjøpte ridebukser i en hesteutstyrsbutikk, men hvilket merke det er, det vet jeg ikke, hun bor ikke hjemme mere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Nei, beklager, jeg har ikke noe merkenavn. Datteren min kjøpte ridebukser i en hesteutstyrsbutikk, men hvilket merke det er, det vet jeg ikke, hun bor ikke hjemme mere. OK. Jeg fikk noen merker av Lillemus, så jeg starter der tenker jeg :-). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hei! Jeg kjøpte mi bukse på horze.no, og er veldig fornøyd. Jeg er også "rett -opp -og -ned" i fasong, uten å være overvektig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hei! Jeg kjøpte mi bukse på horze.no, og er veldig fornøyd. Jeg er også "rett -opp -og -ned" i fasong, uten å være overvektig. Hvilket merke kjøpte du? Horze.no har jeg vært inne på. Det var den eneste nettsiden jeg fant som hadde måltabell, og der så jeg at damemodellene har så veldig innsving i livet. Jeg så de selger herremodeller også, kanskje jeg må satse på det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pastell Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Spørs om jeg må lete etter det ja. Du vet ikke tilfeldigvis om noen gode merker? :-) Pikeur og Eurostar er bra merker. Særlig helskinnsbuksene, de liker jeg best. Sitter veldig godt i salen da. Sjekk www.lowenborg.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Pikeur og Eurostar er bra merker. Særlig helskinnsbuksene, de liker jeg best. Sitter veldig godt i salen da. Sjekk www.lowenborg.no Takk for svar. *ile inn på linken* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hvilket merke kjøpte du? Horze.no har jeg vært inne på. Det var den eneste nettsiden jeg fant som hadde måltabell, og der så jeg at damemodellene har så veldig innsving i livet. Jeg så de selger herremodeller også, kanskje jeg må satse på det? Jeg har herremodellen, ja.. Merket er vel Horze, tror jeg... *løper og sjekker* Horze, ja.. Str 44, så det er mulig jeg har damemodellen, likevel!?!? Jeg bruker 42 til vanlig i bukser, uten problem, og denne 44'en er liten i størrelsen, altså...Ikke lett dette med bkser, og ridebukser bør jo absolutt være behagelige... Skikkelig vondt når det gnager iallefall. Prøv en herremodell, og passer den ikke, er det jo bare å sende tilbake.. Hvis man har god tid, vel og merke.... Lykke til!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.