Gå til innhold

Vinterdress og vintersko

UlrikkeE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg synest trolldressen er den beste. God og tynn, men likevel varm da den er foret med ull. Og _veldig_ slitesterk. Vintersko har jeg i grunnen hatt mange av som jeg er fornøyd med, så der har jeg ikke noe bestemt merke å vise til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til sønnen min har jeg vært mest fornøyd med Reflex vinterdress og Skofus Cherroxer :)

Til jentene har jeg hatt forskjellige vinterklær, men liker FIX sine, samt Skofus Cherroxer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært mest fornøyd med dresser i tec/tex utgaver fra Reima og Lego. Men de koster, så jeg lurer på om vi skal prøve noe billigere i år.

Ser noen nevner Ecco som vinterskofavoritt, - det er vel omtrent det eneste skomerket vi har hatt som vi _ikke_ var fornøyd med tror jeg. Ungen var iskald på beina etter hver eneste tur ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en todelt dress til guttungen på Polan & Pyre ( tror det heter det..) Han brukte den to år, og i fjor brukte jentungen det. Kan ikke se at det er brukt engang.

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vi har vært mest fornøyd med til barnehagebarn er ReimaTec+ og Skofus vintersko i lær/gore-tex. + Cherrox til slaspedager.

Ecco er litt for smal til mine barns føtter, ihvertfall til guttungens. (til meg selv har det vært helt topp med Ecco vintersko)

-ellers har vi vært fornøyde med Geox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...