UlrikkeE Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 til en 4-åring (jente - aktiv, men ikke ekstremt aktiv)... Hva er det beste dere har hatt??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Skogstad. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Reimatec+, riktignok høst/vårdress. Exit. Ecco. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mikkelina Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Denne. https://www.stormberg.no/no/Produkter/Jente/Jente-1-7/Parkdresser/Trylle-Bevernylon-Parkdress/ Kjøpt på XXL de siste 4 årene til kr 399. Veldig bra med gummistoffet i rumpa og på beina 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GIN Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Er de vi har vært mest fornøyd m 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Kamik sko er de jeg har likt best. Varme, romslige og greie å tørke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg synest trolldressen er den beste. God og tynn, men likevel varm da den er foret med ull. Og _veldig_ slitesterk. Vintersko har jeg i grunnen hatt mange av som jeg er fornøyd med, så der har jeg ikke noe bestemt merke å vise til:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Til sønnen min har jeg vært mest fornøyd med Reflex vinterdress og Skofus Cherroxer Til jentene har jeg hatt forskjellige vinterklær, men liker FIX sine, samt Skofus Cherroxer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg har vært mest fornøyd med dresser i tec/tex utgaver fra Reima og Lego. Men de koster, så jeg lurer på om vi skal prøve noe billigere i år. Ser noen nevner Ecco som vinterskofavoritt, - det er vel omtrent det eneste skomerket vi har hatt som vi _ikke_ var fornøyd med tror jeg. Ungen var iskald på beina etter hver eneste tur ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg kjøpte en todelt dress til guttungen på Polan & Pyre ( tror det heter det..) Han brukte den to år, og i fjor brukte jentungen det. Kan ikke se at det er brukt engang. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Det vi har vært mest fornøyd med til barnehagebarn er ReimaTec+ og Skofus vintersko i lær/gore-tex. + Cherrox til slaspedager. Ecco er litt for smal til mine barns føtter, ihvertfall til guttungens. (til meg selv har det vært helt topp med Ecco vintersko) -ellers har vi vært fornøyde med Geox 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.