Gjest Strikkedilla Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Noen som vet eller husker fra tidligere, når man får brev fra NAV, om når man skal ut i permisjon i forbindelse med fødsel? Har igjen 8 uker til termin og leverte selv brevet ang fødselspenger og da sa de at alle opplysninger var riktig utfyllt, men hvorfor tar det da så lang tid å få svar? Husker ikke når jeg fikk slik brev sist...ellers vet jeg jo når jeg skal ut i permisjon da, men greit for arb.giver å ha det svart på hvitt også, selv om jeg har sagt ifra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nav papirrot Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Nav roter ofte bort papirer. Ring dem og hør. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
matildes mor Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 For alt i verden-stol ikke på nav. Leverte selv papirene 2 måneder før termin og endte med å å måtte vente på utbetalinger 2 måneder etterpå. Da var jeg både blakk og forbanna!!!!! jeg ringte og ringte-alltid et nytt svar. Til slutt var det en som ordnet opp og beklaget at papirene var lagt i feil bunke?! jaha liksom..... Jeg anbefaler deg å ringe og ringe til du får et svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Strikkedilla Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 For alt i verden-stol ikke på nav. Leverte selv papirene 2 måneder før termin og endte med å å måtte vente på utbetalinger 2 måneder etterpå. Da var jeg både blakk og forbanna!!!!! jeg ringte og ringte-alltid et nytt svar. Til slutt var det en som ordnet opp og beklaget at papirene var lagt i feil bunke?! jaha liksom..... Jeg anbefaler deg å ringe og ringe til du får et svar. Takk for svar! Tenkte jeg skulle ringe imorgen, og spørre, så får jeg høre hva de sier! Nav her i området har vært helt suverene til nå, når det gjelder andre ting, som jeg har vært borti i forbindelse med sykepenger...men det kan jo fort snu... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.