Gå til innhold

Iphone

Gjest Shira :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg litt lyst på, og siden jeg snart har bursdag, er jo det en fin gave til meg selv ;o)

Problemet er at jeg blånn ;o)

Hva er forskjellen på en Iphone og den nye, 3G S, eller hva den nå heter, den nyeste i allefall. Bør jeg vente til jeg får tak i den, de var utsolgt her iallefall, men kanskje den finnes på nett.

Hva er best, binde meg til abonnment hos Telenor? Jeg må ha Telenor-dekning siden jeg bor i grisgrente strøk.

Hvilket abonnement bør jeg ha da?

For jeg kan bruke det trådløse nettet mitt hjemme?

Jeg er endel innlagt uten tilgang på nett på rommet, da kan jeg bruke telefonen til FB, nettaviser o.l?

For det er en bra telefon eller? Sambo har en sånn HTC ett eller annet, men den blir jeg ikke helt fortrolig med.

Så, kom med erfaringer og los meg igjennom hvorfor jeg bør ha en (legg gjerne stort vekt på at jeg bare MÅ kjøpe en *s*), og hvordan jeg bør gå frem, og hvilke abonnement.

Eller koster det skjorta og bruke en slik telefon?

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mrs D

4

• Tvillingmamma

3

• Maximia

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Bare et tips, sjekk ut den nye HTC Magic! Den er helt annerledes enn de andre HTC'ene. Jeg ble heller aldri helt fortrolig med min mann sine HTC'er. Han har hatt mange opp gjennom årene og elsker de, også fordi han bruker det i jobb.

HTC Magic er helt fantastisk og jeg elsker min. HTC har også kommet med en Hero, men den tror jeg har mere HTC i seg enn Magic, les mer på htc.no :)

Skrevet

En viktig forskjell på iPhone og HTC er at den første ikke har blåtann eller tråløst nett! Sambo kan surfe fritt hjemme altså, mens du må betale...

Gjest iphonebruker
Skrevet

''Hva er forskjellen på en Iphone og den nye, 3G S, eller hva den nå heter, den nyeste i allefall.''

Bedre teknologi og kamera (den forrige hadde et dårlig kamera).

''Bør jeg vente til jeg får tak i den, de var utsolgt her iallefall, men kanskje den finnes på nett.''

''For jeg kan bruke det trådløse nettet mitt hjemme?''

''Jeg er endel innlagt uten tilgang på nett på rommet, da kan jeg bruke telefonen til FB, nettaviser o.l?''

''For det er en bra telefon eller?''

Svaret på alle de spørsmålene der er "ja".

''Hva er best, binde meg til abonnment hos Telenor? Jeg må ha Telenor-dekning siden jeg bor i grisgrente strøk. Hvilket abonnement bør jeg ha da?''

Telenors iPhone-priser er i hvert fall de laveste, men jeg vet ikke hvilket abonnement som er best.

Hold deg uansett unna HTC. Har hatt en telefon fra dem før og den var bare stress å bruke.

Skrevet

Bare et tips, sjekk ut den nye HTC Magic! Den er helt annerledes enn de andre HTC'ene. Jeg ble heller aldri helt fortrolig med min mann sine HTC'er. Han har hatt mange opp gjennom årene og elsker de, også fordi han bruker det i jobb.

HTC Magic er helt fantastisk og jeg elsker min. HTC har også kommet med en Hero, men den tror jeg har mere HTC i seg enn Magic, les mer på htc.no :)

Skal sjekke det ut ja, sambo skal uansett ha seg en ny HTC nå, for han ramla i fjellet i går og landet oppå telefonen sin.

Skrevet

En viktig forskjell på iPhone og HTC er at den første ikke har blåtann eller tråløst nett! Sambo kan surfe fritt hjemme altså, mens du må betale...

Å, det var ett argument som ikke talte i favør mot min lyst på Iphone.

Jeg trodde at jeg kunne surfe på mitt eget nett jeg.

Skrevet

''Hva er forskjellen på en Iphone og den nye, 3G S, eller hva den nå heter, den nyeste i allefall.''

Bedre teknologi og kamera (den forrige hadde et dårlig kamera).

''Bør jeg vente til jeg får tak i den, de var utsolgt her iallefall, men kanskje den finnes på nett.''

''For jeg kan bruke det trådløse nettet mitt hjemme?''

''Jeg er endel innlagt uten tilgang på nett på rommet, da kan jeg bruke telefonen til FB, nettaviser o.l?''

''For det er en bra telefon eller?''

Svaret på alle de spørsmålene der er "ja".

''Hva er best, binde meg til abonnment hos Telenor? Jeg må ha Telenor-dekning siden jeg bor i grisgrente strøk. Hvilket abonnement bør jeg ha da?''

Telenors iPhone-priser er i hvert fall de laveste, men jeg vet ikke hvilket abonnement som er best.

Hold deg uansett unna HTC. Har hatt en telefon fra dem før og den var bare stress å bruke.

Må jeg betale for å bruke mitt eget trådløse nett hjemme?

Sambo sverger til sin HTC, han bruker den mye i jobbsammenheng, jeg er ikke fortrolig med den, men det er vel smak og behag. Han ødela telefonen sin i går, og vil ha ny HTC.

Det som frister med Iphone for min del, er alle applikajsonene. Etter som jeg har skjønt er det mye artig jeg kan installere?

Så er den pen, ligger godt i hånda (jeg prøvde så vidt venninna mi sin)

Gjest joda, det har den
Skrevet

Jo, iPhone har både bluetooth og trådløst nett.

Gjest joda, det har den
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1253447881' post='4214888]

Å, det var ett argument som ikke talte i favør mot min lyst på Iphone.

Jeg trodde at jeg kunne surfe på mitt eget nett jeg.

Og det kan du :-)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1253447799' post='4214886]

Skal sjekke det ut ja, sambo skal uansett ha seg en ny HTC nå, for han ramla i fjellet i går og landet oppå telefonen sin.

På Magic og Hero kan du laste ned de applikasjonene du vil ha, det er mye morro :)

Gå inn på http://www.android.com/

Her vil du under "market" se en del av de tingene som ligger der ute å venter på deg :)

Skrevet

Og det kan du :-)

Ah, gode greier! Den har bluetooht også?

Gjest joda, det har den
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1253449782' post='4214902]

Ah, gode greier! Den har bluetooht også?

Ja :-)

Skrevet

På Magic og Hero kan du laste ned de applikasjonene du vil ha, det er mye morro :)

Gå inn på http://www.android.com/

Her vil du under "market" se en del av de tingene som ligger der ute å venter på deg :)

Jeg har fremdeles lyst på Iphone jeg da, men takker for linken, jeg skal gi den til sambo. Jeg vet han lurer på Hero.

Skrevet

Ja :-)

Dette blir jo bare bedre og bedre.

Kan du svare ja på at jeg bør kjøpe den til meg selv i bursdagsgave også? ;o)

Gjest joda, det bør du
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1253449888' post='4214906]

Dette blir jo bare bedre og bedre.

Kan du svare ja på at jeg bør kjøpe den til meg selv i bursdagsgave også? ;o)

Selvfølgelig ;-)

Skrevet

Min har da både blåtann og wifi!

-og det er den eldste modellen...

Skrevet

Det koster ikke mer å bruke iPhone enn andre telefoner, men du risikerer jo å bruke den endel mer på nett enn andre telefoner :-)

Jeg har hatt min lenge nå, og er kjempefornøyd. Har lastet ned masse spill til tidtrøyte, applikasjoner som er kule til jobb, facebook, mail og andre internettsider. Jeg har masse musikk og videosnutter på den også.

Løp og kjøp!

Skrevet

Det koster ikke mer å bruke iPhone enn andre telefoner, men du risikerer jo å bruke den endel mer på nett enn andre telefoner :-)

Jeg har hatt min lenge nå, og er kjempefornøyd. Har lastet ned masse spill til tidtrøyte, applikasjoner som er kule til jobb, facebook, mail og andre internettsider. Jeg har masse musikk og videosnutter på den også.

Løp og kjøp!

Det var leveringstid på den nyeste så jeg.

Jeg ble litt uklok på hvilket abonnemnet som var det beste.

Jeg fant ikke helt ut hva som var prisen på surfing heller, bare ringekostnader på vanlige abonnement. Det som var rene surfeabb. kostet jo endel, og jeg vet ikke helt om jeg kommer til å surfe så mye sånn til dagen, for da har jeg jo nettet her hjemme. Det blir i perioder hvor jeg borte.

Må forske litt mer på dette med prisene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...