Tvillingmamma Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 ''På Magic og Hero kan du laste ned de applikasjonene du vil ha, det er mye morro '' Høhøhø, det kan du nok. Men det er nok lenger enn lenge til du får det utvalget AppStore kan tilby. 10-15x så mye som du får til Windows Mobile, og WM har eksistert 7-8-9 år og AppStore i ett. Til iPhone finnes det mer enn 10 000 programmer å velge mellom. Mulig det, men jeg er veldig fornøyd med min Magic og har lastet ned de nødvendige og unødvendige applikasjonene jeg har lyst på og det holder for meg! 0 Siter
Gjest TanteiPhone Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 En viktig forskjell på iPhone og HTC er at den første ikke har blåtann eller tråløst nett! Sambo kan surfe fritt hjemme altså, mens du må betale... Det der er jo bare vas 0 Siter
Gjest mikkelina Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1253450629' post='4214913] Takker ) Jeg synes du fortjener noe du har lyst på til bursdagen din ) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Jeg synes du fortjener noe du har lyst på til bursdagen din ) Det synes jeg også ;o) Jeg har råd til noe spesielt til meg selv, noe jeg har lyst på. Og jeg kjenner at jeg har lyst på denne. Skjemme meg selv bort litt. Kan gjøre godt for humøret noen ganger. 0 Siter
Mrs D Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Mulig det, men jeg er veldig fornøyd med min Magic og har lastet ned de nødvendige og unødvendige applikasjonene jeg har lyst på og det holder for meg! ''men jeg er veldig fornøyd med min Magic'' Det har du lov å være, men jeg er nå veldig fornøyd med min iPhone også. :-) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Da har jeg kjøpt en Iphone 3G S. Litt leveringstid, men jeg kan vente. Bursdagsgave til meg selv ) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1253560651' post='4215764] Da har jeg kjøpt en Iphone 3G S. Litt leveringstid, men jeg kan vente. Bursdagsgave til meg selv ) Gratulerer! Håper du ikke angrer :-) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Gratulerer! Håper du ikke angrer :-) Thanks ) Tviler på at jeg kommer til å angre. Dersom jeg laster ned noen tidtrøyter på den også, så er behovet mitt dekket ;o) Den er jo lekker å se på, bare det er jo egentlig nok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.