Gå til innhold

Iphone

Gjest Shira :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

''På Magic og Hero kan du laste ned de applikasjonene du vil ha, det er mye morro :) ''

Høhøhø, det kan du nok. Men det er nok lenger enn lenge til du får det utvalget AppStore kan tilby. 10-15x så mye som du får til Windows Mobile, og WM har eksistert 7-8-9 år og AppStore i ett. Til iPhone finnes det mer enn 10 000 programmer å velge mellom.

Mulig det, men jeg er veldig fornøyd med min Magic og har lastet ned de nødvendige og unødvendige applikasjonene jeg har lyst på :) og det holder for meg!

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mrs D

4

• Tvillingmamma

3

• Maximia

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest TanteiPhone
Skrevet

En viktig forskjell på iPhone og HTC er at den første ikke har blåtann eller tråløst nett! Sambo kan surfe fritt hjemme altså, mens du må betale...

Det der er jo bare vas

Gjest mikkelina
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1253450629' post='4214913]

Takker :o)

Jeg synes du fortjener noe du har lyst på til bursdagen din :o)

Skrevet

Jeg synes du fortjener noe du har lyst på til bursdagen din :o)

Det synes jeg også ;o)

Jeg har råd til noe spesielt til meg selv, noe jeg har lyst på. Og jeg kjenner at jeg har lyst på denne. Skjemme meg selv bort litt. Kan gjøre godt for humøret noen ganger.

Skrevet

Mulig det, men jeg er veldig fornøyd med min Magic og har lastet ned de nødvendige og unødvendige applikasjonene jeg har lyst på :) og det holder for meg!

''men jeg er veldig fornøyd med min Magic''

Det har du lov å være, men jeg er nå veldig fornøyd med min iPhone også. :-)

Skrevet

Da har jeg kjøpt en Iphone 3G S. Litt leveringstid, men jeg kan vente. Bursdagsgave til meg selv :o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1253560651' post='4215764]

Da har jeg kjøpt en Iphone 3G S. Litt leveringstid, men jeg kan vente. Bursdagsgave til meg selv :o)

Gratulerer!

Håper du ikke angrer :-)

Skrevet

Gratulerer!

Håper du ikke angrer :-)

Tviler på at jeg kommer til å angre. Dersom jeg laster ned noen tidtrøyter på den også, så er behovet mitt dekket ;o) Den er jo lekker å se på, bare det er jo egentlig nok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...